1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 1061  تاريخ مخابره خبر:  ۴/۳/۱۳۸۸  نوع : خبر
 کد خبر : 138803040102  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۴۷:۱۰
    ۱۳۸۸/۰۳/۰۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

«محاكمه در خيابان» تجربه‌اي ويژه در کارنامه کيميايي است

صداگذار فيلم سينمايي «محاكمه در خيابان» اين فيلم را تجربه‌اي ويژه در کارنامه سينمايي کيميايي دانست.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، اسحاق خانزادي در گفتگويي گفت: به دليل طولاني شدن مقدمات کار صداگذاري «محاكمه در خيابان» از اواخر هفته شروع مي‌شود. با توجه به فضاي فيلم، خياباني بودن نماها و جنس کار صداگذاري سخت و وقتگير است. اوايل تير صداگذاري به پايان مي‌رسد و فيلم براي شرکت در جشن خانه سينما مشکل ندارد.
    وي افزود: «محاكمه در خيابان» تجربه‌اي ويژه در کارنامه مسعود کيميايي است. ساخت فيلم خياباني در مکان‌هاي شلوغ و پررفت و آمد ساده نيست. اغلب نماها در خودرو فيلمبرداري شده است. کيميايي در هر فيلم دنبال تجربه و نوآوري است و سابقه و اعتبار فيلمسازي او را نمي‌توان ناديده گرفت.
    خانزادي با اشاره به اينکه به عنوان عضوي از خانواده سينما براي به ثمر رسيدن تلاش‌هاي کيميايي در توليد فيلمي خوب با علاقه و عشق کوشش مي‌کند، درباره صداگذاري فيلم "نويسنده" نيز گفت: صداگذاري اين فيلم پنجشنبه به پايان مي‌رسد و پس از آن صداگذاري «محاكمه در خيابان» آغاز مي‌شود.
    برپايه اين خبر،‌ پولاد کيميايي، حميد‌رضا افشار، حامد بهداد، شبنم درويش، محمد‌رضا فروتن، نيکي کريمي، شقايق فراهاني، نگار فروزنده، محمد مؤيد، اکبر معززي و علي‌اصغر طبسي در «محاكمه در خيابان» بازي مي‌کنند. فيلم داستان کارگر جوان يک تعميرگاه است که مي‌خواهد با دختري ازدواج کند. او چند ساعت پيش از عروسي مي‌شنود عروس قبل از او روابطي با مردي داشته است.
    عوامل توليد اين فيلم عبارتند از کارگردان و نويسنده: مسعود کيميايي، مدير فيلمبرداري: تورج منصوري، تدوين: مصطفي خرقه‌پوش، صدابردار صحنه: اسحاق خانزادي، مدير توليد: محمد‌صادق آذين، دستيار کارگردان و برنامه‌ريز: عليرضا شمس و طراح گريم: محمد‌رضا قومي.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com