1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 391  تاريخ مخابره خبر:  ۲۴/۱/۱۳۸۸  نوع : خبر
 کد خبر : 138801240102  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۵۱:۲۲
    ۱۳۸۸/۰۱/۲۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

فروش جهاني فيلمها

«سريع و خشمگين» پيشتاز گيشه‌هاي فروش دنيا شد

فيلم حادثه‌اي "سريع و خشمگين" با بازي وين ديزل و پل واکر با 5/46 ميليون دلار فروش در 5118 سينما و 50 کشور در رده نخست فروش در سطح بين‌المللي قرار گرفت.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، هاليوود ريپورتر اعلام کرد مجموع فروش بين‌المللي اين فيلم 91 ميليون دلار شده و با احتساب فروش آن در آمريکا تاکنون بيش از 200 ميليون دلار به دست آورده است.
برپايه اين خبر، "سريع و خشمگين" به کارگرداني جاستين لين چهارمين بخش از مجموعه "سريع و خشمگين" است که اولين قسمت آن سال 2001 پخش شد. چهار بازيگر اولين "سريع و خشمگين" شامل وين ديزل، پل واکر، ميشل رودريگز و جوردانا بروستر بار ديگر نقش‌هاي خود را تکرار کرده‌اند.
در خلاصه داستان اين فيلم آمده است: برايان اوکانر راننده فراري پس از آزادي از زندان با دامينيک تورتو يک مامور پليس همراه مي‌شود تا با نفوذ در يک باند قاچاق مواد مخدر سردسته باند را به دام بيندازند.
"سريع و خشمگين" که با بودجه‌اي 85 ميليون دلاري ساخته شده، در اولين هفته اکران در روسيه در 545 سينما 6/8 ميليون دلار فروخت و در بريتانيا نيز در 362 سينما 5/7 ميليون دلار به دست آورد. فروش اين فيلم در فرانسه نيز شش ميليون دلار بود.
انيميشن سه‌بعدي "هيولاها در برابر بيگانگان" توليد دريم ورکس انيميشن و پرفروشترين فيلم هفته پيش اين هفته در 52 بازار و 7400 سينما 5/26 ميليون دلار به دست آورد و در رده دوم قرار گرفت.
مجموع فروش بين‌المللي اين فيلم 7/92 شده است. تريلر آخرالزماني "آگاه" با بازي نيکلاس کيج نيز در 2284 سينما و 27 کشور به فروشي 11 ميليون دلاري دست پيدا کرد و فيلم سوم شد. مجموع فروش بين‌المللي اين فيلم به 4/40 ميليون دلار رسيده است.
فيلم ماجرايي "گوي اژدها: تکامل" به کارگرداني جيمز وونگ که اقتباسي از يک مجموعه محبوب ژاپني است، در 4500 سينما و 35 بازار 6/10 ميليون دلار فروخت و ضمن اينکه فيلم چهارم شد مجموع فروش خود را به 37 ميليون دلار رساند.
فيلم افسانه‌اي علمي "مسابقه براي رسيدن به کوهستان جادو" با بازي دواين "راک" جانسن نيز با 2/5 ميليون دلار فروش در 2075 سينما و 23 بازار در رده پنجم قرار گرفت. مجموع فروش اين فيلم 15 ميليون دلار شده است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com