1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 588  تاريخ مخابره خبر:  ۲۲/۱/۱۳۸۸  نوع : خبر
 کد خبر : 138801220110  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۲۲:۱۱
    ۱۳۸۸/۰۱/۲۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

ادامه فيلمبرداري «آل» در دكورهاي داخلي ارمنستان

فيلم سينمايي «آل» به كارگرداني بهرام بهراميان كه در ايروان در حال فيلمبرداري است با اتمام سكانس‌هاي خارجي، در دكورهاي ساخته شده، با فيلمبرداري سكانس‌هاي داخلي پي گرفته مي‌شود.‌

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «علي معلم» تهيه‌كننده پروژه سينمايي «آل» در گفت‌وگويي با اشاره به روند توليد آن گفت: فيلمبرداري آن چهاردهم فروردين در ايروان ارمنستان آغاز شده و همچنان در حال پيشروي است. تاكنون بيشتر فضاهاي خارجي فيلم كار شده است و پس از آن صحنه‌هاي داخلي فيلمبرداري مي‌شود.
    وي افزود: صحنه‌هاي داخلي فيلم نيازمند فضاي خاصي است به همين دليل بايد به دكورسازي لازم انجام مي‌شد كه اكنون گروه طراح صحنه مشغول ساخت و ساز دكورهاي داخلي هستند.
    معلم درباره بازيگراني كه به اين پروژه افزوده مي‌شوند، گفت: بازيگران ايراني را مصطفي زماني، همايون ارشادي، آنا نعمتي و هنگامه حميدزاده تشكيل مي‌دهند و يكي دو نقش افتخاري با حضور بازيگران شناخته شده سينما بعدا به اين گروه اضافه مي‌شود.
    وي با اشاره به فيلمبرداري خاص اين پروژه گفت: اين فيلم با دوربين 535 فيلمبرداري مي‌شود و از آنجايي كه جنس فيلم به فضاسازي ساختي نياز دارد و از حساسيت‌هاي خاصي برخوردار است جلوه‌هاي ويژه موردنياز خود را مي‌طلبد و از آن جهت چند متخصص جلوه‌هاي ويژه از كشور ارمنستان اين مسئوليت را به عهده دارد.
    «آل» داستان زن و شوهري است كه براي يك سفر كاري به ايروان مي‌روند و با حوادث عجيبي روبرو مي‌شوند.
    عوامل ديگر اين فيلم عبارتنداز: تهيه‌كننده: علي معلم، كارگردان: بهرام بهراميان، مدير فيلمبرداري: فرشاد محمدي، صدابردار: فرخ فدايي، طراح صحنه: رضا حاجي‌درويش، طراح لباس: شاه‌حسيني، طراح چهره‌پردازي: سودابه خسروي، بازيگران ايراني: مصطفي زماني، همايون ارشادي، آنا نعمتي و هنگامه حميدزاده.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com