1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 552  تاريخ مخابره خبر:  ۲۲/۱/۱۳۸۸  نوع : خبر
 کد خبر : 138801220104  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۲۵:۳۰
    ۱۳۸۸/۰۱/۲۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

راز فروش استثنايي «اخراجي‌ها2»‌ نزديكي به مردم است

«حسين فرحبخش» گفت: به نظرم رمز و راز فروش استثنايي دو فيلم «اخراجي‌ها» و «اخراجي‌ها2»،‌ نزديكي اين دو فيلم به مردم جامعه است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره،‌ «حسين فرحبخش» تهيه‌كننده سينما و عضو شوراي مركزي اتحاديه تهيه‌كنندگان در گفت وگويي درمورد فروش بالاي فيلم «اخراجي‌ها2» اظهار داشت: به نظرم رمز و راز فروش استثنايي دو فيلم «اخراجي‌ها» و «اخراجي‌ها2»،‌ نزديكي اين دو فيلم به مردم جامعه است.
    وي ادامه داد: در اين راستا اتفاقا عدم موفقيت بعضي از فيلم‌هاي جنگي هم كه فروش نمي‌كنند، به‌خاطر شبيه نبودن شخصيت‌هاي آن فيلم‌ها به مردم جامعه است و شايد مقصر اصلي مسئولاني باشد كه نمي‌گذارند فيلمسازان‌مان فيلم‌هايي شبيه جامعه و مردم بسازند و بيشتر مي‌گويند «شبيه ما مسئولان فيلم بسازيد نه شبيه مردم.» همان طور كه تا پيش از «اخراجي‌ها» جبهه و جنگ را در فيلم‌ها به‌گونه‌اي ديده بوديد كه گويي مردان جبهه از آسمان به زمين آمده‌اند و جزو مردان زميني نيستند و همه آسماني و بهشتي‌اند، درصورتي كه بخشي از جنگ، با همين كساني پيش رفت كه در «اخراجي‌ها» ديده شدند.
    فرحبخش ادامه داد: «ده نمكي» دردو فيلم خود، اين زبان را پيدا كرده و كاراكترهايش را شبيه مردم درست كرده است و چون كارش، يك اثر مفرح است، مردم از آن استقبال كرده‌اند.
    وي اظهار داشت: نقطه عطف فروش فيلم «اخراجي‌ها2»، مفرح بودن آن و موفقيت سازند‌گان آن در شاد كردن مردم است.
    فرحبخش افزود: «ده‌نمكي» با «اخراجي‌ها2» درست مي‌گويد و ثابت مي‌كند كه اينها خط قرمز نيستند. در اين فيلم، دزد، روحاني، بي‌نماز، غير معتاد، متدين، معتاد و انواع آدم‌ها وجود دارد كه شايد اين «عبور از خط قرمز» است كه اينها را در يك فيلم با اين ميزان حساسيت جمع كرده است.
    فرحبخش گفت: به تهيه‌كنندگان و فيلمسازان توصيه مي‌كنم به سمتي بروند كه مردم با سينما آشتي كنند. اين در پتانسيل سينماي ما وجود دارد كه فيلم‌هايش روزي صد ميليون بفروشند. خوشحالم از اين بابت كه «اخراجي‌ها2» مي‌فروشد و سينما رونق مي‌گيرد و بازهم مي‌گويم اگر فيلمي از خود مردم باشد، قطعا مي‌فروشد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com