1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 568  تاريخ مخابره خبر:  ۲۲/۱/۱۳۸۸  نوع : خبر
 کد خبر : 138801220103  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۱۸:۴۴
    ۱۳۸۸/۰۱/۲۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

«خيابان بيست و چهارم» براي مخاطب گسترده ساخته شده است

کارگردان و تهيه‌کننده فيلم سينمايي «خيابان بيست و چهارم» با اشاره به اينکه اين فيلم را براي مخاطب گسترده ساخته از آن به عنوان تجربه‌اي حرفه‌اي و جذاب ياد کرد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، سعيد اسدي در اين باره گفت: محمدرضا موئيني تدوين را انجام مي‌دهد و احتمالا حميدرضا ديبازر موسيقي "خيابان بيست و چهارم" را مي‌سازد. محمود سماکباشي بعد از پايان تدوين صداگذاري اين فيلم را شروع مي‌کند.
    اسدي درباره فضاي اين فيلم گفت: خيابان بيست و چهارم" تجربه‌اي تازه در کارنامه من و درامي روانکاوانه درباره مردي است که نظم و قواعدي خاص بر زندگي خانوادگي‌اش حاکم کرده که با نظم جامعه تفاوت دارد.
    کارگردان "سيب سرخ حوا" افزود: اين فيلم را براي مخاطب گسترده ساخته‌ام و اميدوارم که در اکران عمومي با مخاطب ارتباط برقرار کند. پس از آماده شدن فيلم براي اکران عمومي آن تصميم مي‌گيرم. براي نمايش فيلم در جشنواره بيست و هشتم برنامه‌اي ندارم. فيلم‌هاي من براي نمايش در جشنواره مناسب نيستند و فقط "عشق گمشده" در جشنواره اکران و به آن بي‌مهري شد. در حالي که اين فيلم مشعل طلايي جشنواره پوسان را دريافت کرد.
    اين کارگردان و تهيه‌کننده ادامه داد: "خيابان بيست و چهارم" تجربه‌اي متفاوت و جذاب براي من است، اما اين صد در صد توانايي من نيست و فکر مي‌کنم هميشه مي‌شود بهتر از اين فيلم ساخت. اين فيلمي است که با عوامل و بازيگران حرفه‌اي ساخته شده و ساختاري جذاب دارد و اين امتيازها مي‌تواند براي مخاطب جالب باشد.
    برپايه اين خبر، نيکي کريمي، جمشيد هاشم‌پور، شيلا خداداد، مهدي ماهاني، بهاره افشاري و حديثه سادات مدني بازيگران "خيابان بيست و چهارم" هستند. اسدي فيلم‌هاي سينمايي "عشق گمشده"، "آواز قو"، "مهمان"، "فرود در غربت" و "تلافي" را در کارنامه دارد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com