1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 576  تاريخ مخابره خبر:  ۲۲/۱/۱۳۸۸  نوع : خبر
 کد خبر : 138801220100  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۰۲:۲۸
    ۱۳۸۸/۰۱/۲۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

«سوپر استار»؛ 400 ميليون در تهران و 15 شهرستان

فيلم سينمايي «سوپراستار» به كارگرداني «تهمينه ميلاني» با فروشي معادل 400 ميليون تومان به عنوان دومين فيلم پرفروش اكران نوروز 88 شناخته شده است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «سوپراستار» در حالي توانسته است طي 20 روز به چنين رقمي برسد كه با فروش متوسط 30 ميليون تومان در روز توانسته است به فروشي بالغ بر سيصد و بيست ميليون تومان در تهران و 75 ميليون تومان در 15 شهرستان دست يابد.
    همچنين براساس اعلام «مرتضي شايسته» يكي از مديران «هدايت‌فيلم»- پخش كننده «سوپراستار»، بيشترين استقبال در تهران مربوط به سينما‌ها آزادي است كه تا پايان 19 فروردين توانسته است به فروشي بالغ بر هفتاد و هشت ميليون چهارصد هزار تومان دست يابد.
    همچنين سينماهاي اريكه ايرانيان،فرهنگ،ماندانا، زندگي،آستارا و فلسطين نيز به ترتيب بيشترين حجم استقبال از تازه‌ترين ساخته سينمايي «تهمينه ميلاني» را به خود اختصاص داده‌اند.
    شايسته همچنين در تصريح كرد: در شهرستان‌ها نيز بيشترين استقبال مخاطبان مربوط به سينما قدس اصفهان، سپيد رود رشت و هويزه مشهد بوده است .
    براساس اين گزارش، «سوپراستار» از تاريخ اول فروردين ماه روانه پرده سينماها شده است كه علاوه بر 24 سينما و فرهنگسرا در تهران به صورت همزمان در 15 شهرستان نيز اكران شده است كه براساس گفته مسئولان هدايت فيلم استقبال از اين فيلم روز به روز در حال افزايش است و اين فيلم مي‌تواند در ادامه اكران، خود را به باشگاه ميلياردي‌ها برساند كه در اين صورت، اين دومين موفقيت چشمگير فيلمي از «تهمينه ميلاني» پس از «آتش بس» خواهد بود. فيلم‌هاي ديگه چه خبر (71) و زن زيادي (84) نيز جزو فيلم‌هاي پرمخاطب «تهمينه ميلاني» بوده‌اند.
    برپايه اين خبر، شهاب حسيني، فتانه ملك‌محمدي، محمدرضا شريفي‌نيا، سارا خوئيني‌ها، ليلا زارع، نسرين مقانلو و افسانه بايگان از جمله بازيگران «سوپراستار» هستند كه در جشنواره فجر نيز توانست در بين ده فيلم منتخب تماشاگران قرار گيرد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com