1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 573  تاريخ مخابره خبر:  ۱۷/۱۲/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138712170107  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۵۰:۲۷
    ۱۳۸۷/۱۲/۱۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

اخراجي‌ها2، سوپراستار، شبانه‌روز و وقتي‌همه‌خوابيم در راه اكران نوروز88

4 فيلم ايراني «اخراجي‌ها2»، «سوپراستار»، «شبانه‌روز» و «وقتي‌همه‌خوابيم» براي نمايش در اكران نوروز 88 شانس بالايي دارند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، در حالي كه كم‌تر از 13 روز به پايان سال 87 زمان باقي است و طبق روال سال‌هاي گذشته، فيلم‌هاي نوروزي بايد نمايش خود را آغاز كنند، امسال به دليل تحولات ايجاد شده در آئين‌نامه نمايش فيلم‌هاي ايراني، هنوز تكليف قطعي اكران نوروزي اعلام نشده است.
    بنا براين گزارش، در حالي كه اعلام رسمي اسامي فيلم‌هاي اكران نوروز 88 به تصويب نهايي و اجراي آئين‌نامه جديد اكران موكول شده و بر اساس اعلام رئيس شوراي صنفي نمايش تا قبل از آن، عقد قرار داد و اعلام اسامي فيلم‌ها قانوني نيست، اما گمانه‌زني‌ها نشان از قطعيت نمايش 4 فيلم جديد ايراني در گروه‌هاي مختلف دارد و بعد از اعلام رسمي آئين‌نامه و به دليل كمبود زمان تا آغاز سال 88، احتمال نمايش اين 4 فيلم را بايد نزديك به واقعيت و تا حد زيادي قطعي دانست.
    «اخراجي‌ها2» ساخته «مسعود ده‌نمكي»، «سوپر استار» ساخته «تهمينه ميلاني»، «شبانه روز» ساخته «كيوان علي‌محمدي و اميد بنكدار» و «وقتي همه مي‌خوابيم» ساخته «بهرام بيضايي»، 4 فيلمي هستند كه در راه اكران نوروزي 88 قرار دارند.
    از اين بين، فيلم «اخراجي‌ها2» در ادامه اكران «اخراجي‌ها» در نوروز 86، زمينه لازم را براي موفقيت در اختيار دارد و فيلم‌هاي «سوپراستار» و «شبانه‌روز» نيز دو فيلم پرمخاطب جشنواره امسال بودند كه توانايي ارتباط با مخاطبان سينماي ايران را دارند ضمن اين كه «بهرام بيضايي» براي فيلم «وقتي همه خوابيم» در بخش بين‌الملل جشنواره بيست و هفتم فيلم فجر توانست به سيمرغ بلورين بهترين فيلم از نگاه تماشاگران دست يابد. اين 4 فيلم در بيست‌وهفتمين جشنواره فيلم فجر اكران شده‌اند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com