1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 478  تاريخ مخابره خبر:  ۱۴/۱۲/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138712140101  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۱۹:۰۵
    ۱۳۸۷/۱۲/۱۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

آغاز و پايان «خروس جنگي» تغيير کرد

سکانس‌هاي اول و آخر فيلم سينمايي «خروس جنگي» به کارگرداني مسعود اطيابي براي نمايش عمومي دچار تغيير شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، اطيابي در اين باره گفت: با توجه به بازتاب فيلم بين مخاطبين در جشنواره فجر، تصميم گرفتيم در سکانس پاياني فيلم تغييراتي انجام دهيم. به همين دليل دو سکانس کوتاه از ابتداي آن را حذف و سکانس فينال را با حضور رضا عطاران و مريلا زارعي بازيگران اصلي "خروس جنگي" دوباره فيلمبرداري کرديم. البته در ماهيت فيلم تغييري ايجاد نشد.
    وي درباره مرحل فني اين فيلم افزود: بخشهاي از فيلم دوباره توسط حسن ايوبي تدوين شد و قصد داريم در روزهاي آينده صداي کار را به دالبي سراوند تبديل کنيم. نسخه جديد به زودي آماده نمايش خواهد شد. پخش اين فيلم بر عهده فيلميران است. اما فکر مي‌کنم با توجه به موضوع آن در هرشرايطي که اکران عمومي شود مي‌تواند با مخاطب خود ارتباط برقرار کند.
    اطيابي که تهيه‌کنندگي "دلخون" و کارگرداني "صبح روز هفتم" را نيز بر عهده دارد گفت: تا چند روز آينده صداگذاري "صبح روز هفتم" توسط محمدرضا يوسفي آغاز خواهد شد و سهيل نفيسي نيز مشغول ساخت موسيقي است. در فيلم "دلخون" نيز نسبت به نسخه‌اي که در جشنواره فيلم فجر به نمايش درآمد، تغييري ايجاد نمي‌شود.
    برپايه اين خبر، آرزو محمدنژاد و جهانبخش ايماني نويسندگان فيلمنامه "صبح روز هفتم" هستند که حسين کياني ديالوگ‌هاي آن را بازنويسي کرده است. اين پروژه محصول شبکه جهاني سحر است و با مشارکت بخش خصوصي تهيه مي‌شود. شهرام حقيقت‌دوست، علي اوسيوند، رويا ميرعلمي، خسرو فرخزادي، داريوش اسدزاده، کيومرث ملک‌مطيعي و... از بازيگران اين فيلم هستند.
    در داستان "دلخون" محمدرضا رحماني آمده است: عماد به خاطر شکي که به همسرش داشته او را به قتل رسانده و منتظر اجراي حکم اعدام است. اما با ورود وکيل تسخيري و پيشنهاد غافلگيرکننده او مسير داستان شکلي ديگر پيدا مي‌کند. در اين فيلم الناز شاکردوست، حامد بهداد، پوريا پورسرخ، هوشنگ توکلي، حبيب دهقان‌نسب و... به ايفاي نقش مي‌پردازند.
    در "خروس جنگي" مريلا زارعي، رضا عطاران، کيانوش گرامي، احمد پورمخبر، کيومرث ملک‌مطيعي، عباس جمشيدي‌فر، ارشيا صادقي طارمي، زهرا منصوري و... بازي کرده‌اند و در خلاصه داستان فيلم آمده است: زن و شوهري يکروز جايشان با هم عوض مي‌شود...

انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com