1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 503  تاريخ مخابره خبر:  ۱۳/۱۲/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138712130104  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۳۵:۴۷
    ۱۳۸۷/۱۲/۱۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

فيلمبرداري «نفوذي» تا پايان هفته تمام مي‌شود

تهيه كننده فيلم سينمايي «نفوذي» گفت: در حال حاضر در روزهاي پاياني كار قرار داريم و تا پايان هفته فيلمبرداري «نفوذي» به طور كامل پايان مي يابد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره،‌ «جمال شورجه» در گفت‌وگويي اظهار داشت: در حال حاضر آخرين روزهاي فيلمبرداري كار را در لوكيشن اردوگاه كه در شهرك پرندك قرار دارد سپري مي‌كنيم كه تا پايان هفته فيلمبرداري كار به طور كامل به پايان مي رسد.
    وي در خصوص داستان فيلم گفت: اتفاق‌هاي اين فيلم به سال هاي 81 و 82 با مي گردد كه آخرين گروه آزادگان پس از حمله آمريكا به ايران به وطن باز مي‌گردد. اين افراد كساني بودند كه در اردوگاه‌ها و زندان‌هاي مخفي عراق نگه داشته شده بودند و...
    شورجه همچنين درباره اخباري كه در خصوص كارگرداني وي در اين فيلم منتشر مي‌شود نيز خاطرنشان كرد: به دليل به‌تعويق افتادن زمان فيلمبرداري مجبور شدم تنها به تهيه‌كنندگي كار رضايت دهم و به همين دليل ساخت اين فيلم به احمد كاوري و مهدي فيوضي سپرده شد و بنده هم به عنوان تهيه‌كننده و هم مشاور كارگردان در تمامي مراحل پروژه در كنار دوستان قرار داشتم.
    بر اساس اين گزارش، «نفوذي» بر اساس خاطره يك آزاده ساخته و برگردان به يك اثر سينمايي شده است. داستان فيلم با نگاهي به كتاب «حكايت زمستان» و به قلم «سعيد عاكف» ،ساخته شده است. فيلمنامه اين فيلم را هم «داود اميريان» نوشته كه البته برداشتي از آن كتاب است.
    در اين فيلم جمشيد هاشم‌پور، امير جعفري، نسرين مقانلو، محمد كاسبي، اميرضا دلاوري، عليرضا نورايي و... بازي دارند.
    ديگر عوامل فيلم عبارتند از: نويسنده: داوود اميريان، مدير فيلمبرداري: حسن پويا، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرامپور، مجري طرح: حسن عليمرداني، مدير توليد: اردشير ايران‌نژاد، برنامه‌ريز و دستيار كارگردان: عطاءالله سلمانيان، محصول محراب فيلم.
    گفتني است، فيلم سينمايي «نفوذي» قرار بود بازگشتي باشد بر حضور دوباره جمال شورجه به سينما، اما او با انصراف از كارگرداني آن ساخت اين فيلم را به احمد كاوري و مهدي فيوزي واگذار كرده است. اين فيلم هم اكنون مراحل نهايي فيلمبرداري را طي مي‌كند و به‌زودي وارد مراحل تدوين و فني خود مي‌شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com