1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 436  تاريخ مخابره خبر:  ۲۶/۱۱/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138711260102  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۰۷:۱۶
    ۱۳۸۷/۱۱/۲۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

«ستاره مي‌شود» فروش‌ خوبي خواهد داشت

يك منتقد با بيان اين كه «ستاره مي‌شود» فروش خوبي خواهد داشت، گفت: فيلم از موضوع و بازي‌هاي رواني برخوردار است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، حسن معظمي مسئول روابط عمومي و سخنگوي انجمن منتقدان در گفت‌و گويي در مورد فيلم «ستاره مي‌شود» ساخته فريدون جيراني گفت: اصولا فيلم‌هايي كه در رابطه با پشت پرده سينما و آدم‌هايي كه در اين زمينه كار مي‌كنند پرداخته مي‌شود مثبت است.
    وي ادامه داد: موضوع اين فيلم مثل «سوپراستار» ساخته تهمينه ميلاني است كه به اين قضيه مي‌پردازد و يا فيلم «وقتي همه خوابيم» ساخته بهرام بيضايي كه به پشت پرده سينما مي‌پردازد و اين نوع رويكرد قابل قبول است.
    اين منتقد تصريح كرد: اصولا پرداختن به سينما و فرآيند توليد اين نوع فيلم‌ها و در كنار آن پرداختن به مباحث اجتماعي و طرح موضوع كردن قدم مثبتي‌است كه فريدون جيراني به آن پرداخته است. فيلم از روابط خوبي استفاده كرده است و در سينماي امروز مثل اين نوع فيلم‌ها كاملا لازم است.
    معظمي در مجموع بازي‌ها را خوب دانست و افزود: عزت‌الله انتظامي مثل هميشه نقش را در خور و شايسته ايفا كرده است و نقش كسي كه در انتهاي راه است را باورپذير كرده است. امين حيايي به عنوان كسي كه در پشت پرده سينما مشغول فعاليت است و به نوعي جذب آدم مي‌كند، دلال است و در آخر قرباني اين بازي مي‌شود بازي متفاوتي از خود ارائه داده است.
    معظمي در مورد تعلل در اكران فيلم «ستاره مي‌شود» افزود: چون موضوع روز است و درباره ارتباطات است و در جامعه امروز وجود دارد به فيلم ضربه نمي‌زند و موضوع دچار كهنگي نمي‌شود.
    وي در مورد فروش فيلم «ستاره مي‌شود» گفت: اگر فيلم تبليغات مناسبي صورت بگيرد و در تلويزيون تيزر داشته باشد و در سالن‌هاي مناسبي اكران شود مي‌تواند خوب بفروشد.
    وي تصريح كرد: درست است كه زمان اكران اين فيلم بد موقع است اما قرعه اين جور افتاده است و همه چيز بستگي به برجسته‌سازي فيلم دارد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com