1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 560  تاريخ مخابره خبر:  ۱۲/۱۱/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138711120109  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۰۹:۰۹
    ۱۳۸۷/۱۱/۱۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

«سوپراستار» قصد كوبيدن كسي را ندارد

«تهمينه ميلاني»، فيلم «سوپراستار» را فيلمي سالم و در پي كمك به آدم‌ها دانست و گفت: اين فيلم هيچكس را نمي‌كوبد و شخصيت اصلي آن بسيار سمپاتيك است و در ميانه‌هاي فيلم، تماشاگر او را دوست خواهد داشت.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «تهمينه ميلاني» كارگردان فيلم «سوپراستار» در گفت‌وگويي، گفت: اين كه شخصيت اصلي اين فيلم يك بازيگر مي‌بود يا نه آنقدر مهم نيست و حتي قهرمان ما مي‌توانست يك ورزشكار، سياستمدار يا يك كارگردان باشد. مسئله فقط داشتن معروفيت و ستاره بودن شخصيت داستان است.
    وي در ادامه گفت: در فيلم «سوپراستار»، مهم اين بود كه قهرمان يك فوق‌ستاره باشد و مردم او را بشناسند و او از يك موقعيت ويژه برخوردار باشد.
    ميلاني گفت: محتواي اصلي فيلم راجع به خوشبختي و آدمي است كه زير نور نئون موفقيت به خاطر عدم داشتن ظرفيت و توانايي لازم در هضم اين موقعيت ويژه به خود و ديگران صدمه مي‌زند، چرا كه معروفيت توان بسيار بالايي مي‌خواهد. قهرمان فيلم من يك آدم محبوب نيست ولي معروف است.
    اين كارگردان سينما افزود: شخصيتي كه «شهاب حسيني» نقش آن را بازي مي‌كرد، از قهرمان آگوستوس نوشته هرمان هسه الهام گرفته‌ام شخصيت نوجوان اين فيلم را تحت تأثير داستان «شازده كوچولو» نوشتم، البته هيچ شباهتي به «شازده كوچولو» ندارد و فقط از آن الهام گرفته شده است.
    وي در پاسخ به اين سئوال كه آيا در پي‌برانگيختن چالش در فيلم اخير خود است، گفت: به هر حال من شخصا در هر فيلمي كه مي‌سازم اساسا ميل دارم كه چالشي به وجود بيايد چون رشد ما به همين چالش‌ها بستگي دارد.
    وي افزود: بعضي‌ها به من مي‌گويند ممكن است با اين فيلم به سوپر استارها بر بخورد، ولي بايد بگويم ما در كشورمان سوپر استار به آن معني نداريم ولي اگر سوپراستار ما كسي باشد كه توان و ظرفيت لازم را داشته باشد، ديگر نبايد به او بربخورد و اگر هم اين ظرفيت را نداشته باشد بهتر است اين فيلم را ببيند و شايد با ديدن اين فيلم باعث شود در رفتارش تجديد نظر كند.
    «تهمينه ميلاني» در ادامه گفت: در فيلم «سوپر استار» شخصيت و چهره قهرمان داستان كاراكتري منفي ندارد، ما فقط به او كمك مي‌كنيم كه اطرافش را بهتر ببيند و بفهمد كه سر رشته زندگي‌اش را كجا گم كرده است. ما حتي او را محكوم هم نمي‌كنيم و به او شانس تغيير مي‌دهيم و مي‌گوييم اين شانس براي تو وجود دارد.
    وي «سوپراستار» را فيلمي سالم و در پي كمك به آدم‌ها دانست و گفت: اين فيلم هيچكس را نمي‌كوبد و شخصيت اصلي آن بسيار سمپاتيك است و در ميانه‌هاي فيلم تماشاگر او را دوست خواهد داشت.
    ميلاني گفت: نقد «سوپراستار»، قصد كوبيدن ندارد و در پي بيان اين مطلب است كه شهرت و معروفيت لزوما خوشحالي و خوشبختي نمي‌آورد.
    وي در انتها گفت: ما سعي مي‌كنيم در اين فيلم لايه‌هاي سطحي ذهن آدم‌ها را كنار بزنيم و نگاه‌هاي سطحي كه به محبوبيت، معروفيت و شهرت مي‌شود را نقد كنيم.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com