1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 625  تاريخ مخابره خبر:  ۲/۱۱/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138711020107  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۰۰:۴۰
    ۱۳۸۷/۱۱/۰۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

«خاک آشنا»، «شبانه‌روز» و دو فيلم ديگر در تدارک اکران نوروزي

فيلم‌هاي «شبانه‌روز»، «خاک آشنا»، «اخراجي‌ها 2» و «سوپراستار» از گزينه‌هاي شرکت هدايت‌فيلم براي اکران عمومي در نوروز 88 هستند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «خاک آشنا» بهمن فرمان‌آرا و «سوپراستار» تهمينه ميلاني به تازگي پروانه نمايش خود را از شوراي نظارت و ارزشيابي معاونت سينمايي ارشاد دريافت کرده‌اند و «شبانه‌روز»، «اخراجي‌ها 2» مسعود ده‌نمکي و «سوپراستار» در جشنواره فيلم فجر امسال حضور دارند. "خاک آشنا" امسال در جشن خانه سينما چند جايزه برد.
    "خاک آشنا" داستان هنرمندي است که به روستايي در کردستان پناه برده و آنجا به خلق آثار خود مشغول است. ورود خواهرزاده جوان او به محيط روستا در کنار وقايعي که رخ مي‌دهد تغييري شگرف در زندگي مرد ايجاد مي‌کند. رضا کيانيان، بيتا فرهي، بابک حميديان، رويا نونهالي و مريم بوباني در فيلم بازي کرده‌اند.
شيلا خداداد، امين حيايي، جواد رضويان، مهراوه و محمدرضا شريفي‌نيا، اکبر عبدي، نيوشا ضيغمي، نگار فروزنده و... در "اخراجي‌ها 2" بازي مي‌کنند که ادامه‌اي بر قسمت اول اين فيلم است و در آن اسارت همرزمان مجيد سوزوکي روايت مي‌شود. "اخراجي‌ها" رکورد فروش سينماي ايران را در دست دارد.
    "سوپراستار" ميلاني داستان يک ستاره سينما است که از روزهاي اوج فاصله گرفته و آشنايي با دختري جوان او را به درکي تازه از زندگي مي‌رساند. شهاب حسيني، فتانه ملک‌محمدي، فريبا کوثري، نسرين مقانلو، افسانه بايگان، رضا رشيدپور، السا فيروزآذر و ليلا زارع بازيگران اين فيلم هستند.
    "شبانه‌روز" دومين ساخته اميد بنکدار و کيوان عليمحمدي است و نيکي کريمي، پارسا پيروزفر، مهتاب کرامتي، حميدرضا پگاه، محمدرضا فروتن، مهناز افشار، حامد بهداد، نگار جواهريان، فريبا جديکار، ستاره اسکندري، شاهرخ فروتنيان، فرزان اطهري، بهنوش بختياري، آزاده صمدي، خاطره اسدي، لادن طباطبايي، مريم بوباني و... در آن بازي کرده‌اند.
فيلم چند داستان دارد: فوژان قرار است با پسردايي خود ازدواج کند. اما با ورود بابک... مرجان با وجود بيماري خود و مادرش و شکستي که در ازدواج تجربه کرده مي‌کوشد روي پا بايستد... سياوش نقاش آبرنگ با وجود بيماري زندگي آرامي با همسر خود دارد... تاج‌السلطنه خاطراتش را با معلم نقاشي‌اش مرور مي‌کند...
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com