1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 496  تاريخ مخابره خبر:  ۳۰/۱۰/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138710300101  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۵۸:۱۹
    ۱۳۸۷/۱۰/۳۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

فروش جهاني فيلم‌ها

"هفت پوند" اسميت در صدر قرار گرفت

"هفت پوند" با بازي ويل اسميت به هفته‌ها صدرنشيني "ماداگاسکار: فرار به آفريقا" پايان داد و با 8/19 ميليون دلار فروش در 3502 سينماي 25 کشور پرفروشترين فيلم بازار بين‌المللي شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، ورايتي اعلام کرد اين فيلم به کارگرداني گابريله موچينو فيلمساز ايتاليايي با 2/4 ميليون دلار فيلم اول اسپانيا شد و در فرانسه و بريتانيا به ترتيب 3 و 4/2 ميليون دلار به دست آورد و در رده دوم قرار گرفت.
    اسميت در "هفت پوند" نقش مردي را بازي مي‌کند که يک اشتباه از او باعث مرگ هفت نفر از جمله همسرش در يک سانحه رانندگي مي‌شود و اکنون بايد با پيامدهاي اين حادثه روبرو شود. مجموع فروش اين فيلم در بازار بين‌المللي 8/40 ميليون دلار شده است.
    فيلم انيميشن "ماداگاسکار: فرار به آفريقا" توليد استوديو پارامونت و دريم ورکس انيميشن پس از شش هفته حضور موفق در بازار بين‌المللي که پنج هفته آن را در صدر قرار داشت، اين هفته در 6054 سينما و 61 بازار 3/8 ميليون دلار به دست آورد و فيلم پنجم شد. مجموع فروش اين فيلم 380 ميليون دلار شده است.
    رومانس خون‌آشامي "گرگ و ميش" به کارگرداني کاترين هاردويک در 3456 سينما 13 ميليون دلار فروخت و مجموع فروش خود را به 135 ميليون دلار رساند. کمدي "بله‌قربان‌گو" با نقش‌آفريني جيم کري نيز همچنان در سطح بين‌المللي موفق است. اين فيلم در تعطيلات آخر هفته در 3200 سينما 12 ميليون دلار فروش داشت و بيشترين فروش با 7/2 ميليون دلار در روسيه حاصل شد. مجموع فروش "بله‌قربان‌گو" در سطح بين‌‌‌المللي 67 ميليون دلار شده است.
    رومانس حماسي "استراليا" با بازي نيکول کيدمن و هيو جکمن نيز با 3/10 ميليون دلار فروش در 56 بازار و 4750 سينما مجموع فروش خود را در بازار خارج از آمريکا به 5/118 ميليون دلار رساند. اين فيلم در خود آمريکا تنها 70 ميليون دلار فروش داشته است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com