1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 632  تاريخ مخابره خبر:  ۲۴/۱۰/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138710240100  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۳۴:۴۴
    ۱۳۸۷/۱۰/۲۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

6600 مخاطب روزانه براي «چارچنگولي» / «سهم گمشده» کمترين مخاطب را دارد

فيلم‌هاي سينمايي «چارچنگولي» و «دلداده» با وجود توقف اکران در ايام محرم همچنان با 602 و 414 مخاطب بيشترين و "سهم گمشده" کمترين مخاطب روزانه را در هفته سوم دي‌ماه داشتند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «سهم گمشده» نخستين فيلم حسن نجفي است که مضموني عاشورايي دارد و با حضور بازيگران باکويي در آذربايجان ساخته شده است. کامران يونس، خالده قلي اوا، گلزار قربان اوا، قربان مسيم اف، اتکم اسکندراف و مهربان خانلار بازيگران فيلم هستند. اين فيلم داستان زني به نام زينب اهل آذربايجان است که تصميم مي‌گيرد خانواده‌اش را دور هم جمع کند. او پسرش را وامي‌دارد تا براي شفاي کودکش به نذر خود وفا کند و بچه را به مراسم عزاداري عاشورا در ايران ببرد. اين فيلم در جشنواره فجر پارسال حضور داشت و از ديگر عوامل آن مي‌توان به محمدتقي انصاري تهيه‌کننده و فريدون شيردل فيلمبردار اشاره کرد.
    "سهم گمشده" از يازدهم دي‌ماه در گروه فرهنگي اکران شده و پس از 8 روز نمايش در 6 سينما 000/100/1 تومان فروخته است. اين فروش با در نظر گرفتن نرخ بليت 2000 تومان، تعداد 550 تماشاگر را براي اين فيلم ثبت مي‌کند. به اين ترتيب تماشاگران روزانه فيلم حدود 69 نفر بوده که 12 مخاطب روزانه در هر سينما براي "سهم گمشده" ثبت مي‌شود.
    "احضارشدگان" ششمين فيلم آرش معيريان در ژانر وحشت و بر اساس فيلمنامه‌اي از حجت قاسم‌زاده اصل است. فيلم داستان دو برادر به نام اميد و عماد است که در پي مرگ پدر و تقسيم ارث از هم فاصله گرفته‌اند. عماد که در آستانه ورشکستگي است مي‌خواهد از اميد کمک بگيرد اما در خانه او دچار توهم مي‌شود.
زيبا بروفه، شهرام حقيقت‌دوست، مهدي سلوکي، مهدي اميني‌خواه، شهرام قائدي و فرهاد قائميان بازيگران اين فيلم هستند که در دومين جشنواره پليس جايزه بهترين فيلم بخش مسابقه را به خود اختصاص داد. اين فيلم در بخش ميهمان بيست و ششمين جشنواره فجر نيز به نمايش درآمد.
"احضارشدگان" از چهارشنبه 20 آذرماه در گروه سينمايي آزادي اکران شده و پس از 26 روز نمايش در 7 سينما 000/500/50 تومان فروخته است. اين فروش با در نظر گرفتن نرخ بليت 2000 تومان، تعداد 25250 تماشاگر را براي اين فيلم ثبت مي‌کند. به اين ترتيب تماشاگران روزانه فيلم حدود 971 نفر بوده که 139 مخاطب روزانه در هر سينما براي "احضارشدگان" ثبت مي‌شود.
    "دلشکسته" نخستين فيلم علي روئين‌تن و با برداشتي آزاد از ليلي و مجنون داستان دختر و پسري از دو خانواده مختلف است که مي‌خواهند با هم ازدواج کنند اما مسائلي مانع مي‌شود. زنده‌ياد خسرو شکيبايي، فريبا کوثري، آفرين عبيسي، اکبر عبدي، شهاب حسيني، بيتا بادران، رضا رويگري، شقايق فراهاني و مجيد مشيري بازيگران اين فيلم هستند.
"دلشکسته" از چهارشنبه 13 آذر در گروه سينمايي استقلال اکران شده و پس از 24 روز نمايش در 17 سينما 000/800/128تومان فروخته است. اين فروش با در نظر گرفتن نرخ بليت 2000 تومان، تعداد 64400 تماشاگر را براي اين فيلم ثبت مي‌کند. به اين ترتيب تماشاگران روزانه فيلم حدود 2683 نفر بوده که 158 مخاطب روزانه در هر سينما براي "دلشکسته" ثبت مي‌شود.
    "خواستگار محترم" ساخته داود موثقي در ژانر کمدي قرار دارد. اين فيلم داستان مردي است که 40 سال پيش به دليل ناکامي در خواستگاري از دختري به فرانسه رفته است. او حالا به توصيه پزشکان معالج به ايران بازگشته و همزمان به جستجوي دوستان و آشنايان مي‌پردازد.
فرهاد آئيش، گوهر خيرانديش، نگين صدق گويا، يوسف تيموري و مجيد مشيري از بازيگران فيلم هستند. "خواستگار محترم" به تهيه‌کنندگي داريوش بابائيان و مهدي احمدي قرار بود در بيست و ششمين جشنواره فجر به نمايش دربيايد که محقق نشد و بدون انتظار کشيدن براي جشنواره بعد به اکران درآمد.
"خواستگار محترم" از چهارشنبه ششم آذرماه در گروه سينما قدس اکران شده و پس از 40 روز نمايش در 16 سينما 000/400/314 تومان فروخته است. اين فروش تعداد 157200 تماشاگر کل را براي اين فيلم ثبت مي‌کند. به اين ترتيب تماشاگران روزانه فيلم 3930 نفر بوده که 246 مخاطب روزانه در هر سينما براي "خواستگار محترم" ثبت مي‌شود.
    "چارچنگولي" نهمين فيلم سعيد سهيلي بر اساس فيلمنامه‌اي از خودش است. اين فيلم کمدي داستان دو بردار دوقلو است که از ناحيه دست به هم چسبيده‌اند و هر کدام زندگي و عقايد خاص خود را دارند. جواد رضويان، رضا شفيعي‌جم، فتحعلي اويسي، بهاره رهنما، رضا فيض نوروزي، مهران رجبي، شهرام قائدي، مينا جعفرزاده، ساعد سهيلي و مژگان بيات در فيلم بازي کرده‌اند.
"چارچنگولي" از چهارشنبه 29 آبان در گروه سينما عصر جديد اکران شده و پس از 43 روز نمايش در 11 سينما 000/200/569 تومان فروش کرده است. اين فروش تعداد 284600 تماشاگر را براي اين فيلم ثبت مي‌کند. به اين ترتيب تعداد تماشاگران روزانه فيلم حدود 6616 نفر بوده که 602 مخاطب روزانه در هر سينما براي "چارچنگولي" ثبت مي‌شود.
    "دلداده" قدرت‌الله صلح‌ميرزايي بر اساس فيلمنامه خودش و عليرضا محمودي شکل گرفته و داستان دختري است که بعد از سال‌ها اقامت در خارج به ايران بازگشته و قصد ازدواج دارد. اکبر عبدي، سيدجواد رضويان، مجيد صالحي، الهام حميدي، سحر ذکريا، يوسف صيادي، مجيد ياسر، امير نوري، احمد پورمخبر، مهران رجبي و اشکان اشتياق بازيگران فيلم هستند.
    "دلداده" از چهارشنبه 29 آبان در گروه سينما آفريقا اکران شد و پس از 43 روز در 11 سينما 000/200/391 تومان فروخته است. اين فروش با بليت 2000 توماني تعداد 195600 تماشاگر کل را براي اين فيلم ثبت مي‌کند و تعداد تماشاگران روزانه آن به حدود 4549 نفر مي‌رسد. با احتساب تعداد سينماها "دلداده" روزانه در هر سينما 414 نفر مخاطب دارد.
    فيلم‌هاي "چارچنگولي" و "دلداده" دهه اول محرم از اکران خارج شده و از جمعه 20 دي‌ماه به سينماها بازگشتند. از چهارشنبه 25 دي نيز "ايستگاه بهشت" نادر مقدس جايگزين "احضارشدگان"، "پاپيتال" جايگزين "خواستگار محترم" و "مخمصه" جايگزين "دلشکسته" مي‌شوند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com