1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 552  تاريخ مخابره خبر:  ۶/۵/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138705060102  ساعت مخابره خبر: ۱۰:۵۵:۲۶
    ۱۳۸۷/۰۵/۰۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

جهانگير الماسي:

وصيت خسرو اين بود كه سرزمينش را دوست بداريم

بازيگر سينما و تلويزيون كشورمان گفت: خسرو شكيبايي هميشه ملت و سرزمينش را دوست داشت و باور كنيد وصيت او اين است كه اگر او را دوست داريد، سرزمين و خانواده بزرگ او را هم دوست داشته باشيد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره از اهواز، اين بازيگر سينما و تلويزيون كه در مراسم بزرگداشت هنرمند فقيد خسرو شكيبايي سخن مي‌گفت، اظهار داشت: جهان امروز را اعتقادات مي‌سازد و غربي‌ها خوب مي‌دانند كه كجا را نشانه گرفته‌اند.
    وي افزود: خسرو در كنار احساس تعلقي كه به اين سرزمين داشت، مردمي بود و اهل وصل كردن بود نه به هم زدن.
    الماسي ادامه داد: اين آدم آنقدر بزرگ بود كه با همه گروهي به دور از عقايد و تفكراتشان كار مي‌كرد، او طي دوران بازيگري‌اش در نقش‌هاي متفاوتي ظاهر شد و شايد خيلي وقت‌ها از دستمزد بالاتر صرف نظر و كاري را قبول مي‌كرد كه ارزش بيشتري داشته باشد.
    وي تصريح كرد: هنرمندان سليقه اجتماع را شكل مي‌دهند و خسرو با كارهايش اين كار را كرد. او هنگام اداي ديالوگ‌هايش فراز و فرودها را رعايت مي‌كرد و در مدت كوتاه هر سكانس با بازي خوب و باور كردن نقش و در عين حال نقد كردن نقش خود در لحظه بهترين بازي را كرد.
    عضو سابق هيئت مديره خانه سينماي ايران گفت: دوست داشتن تنها براي كار تئاتر كافي نيست و بايد فن و انديشه اين رشته را داشت.
    الماسي افزود: بازي در كشور ما بيشتر خطي است اما خسرو شكيبايي بازيگري گرافيكي را كه هنوز در بسياري از كلاس‌هاي بازيگري كشور تدريس نمي‌شود، خوب مي‌شناخت.
    وي ادامه داد: من به عنوان كسي كه هميشه خود را خوزستاني مي‌دانم خوشحالم كه در اين مراسم حضور دارم و اي‌كاش خود خسرو زنده بود و مي‌ديد مردم اهواز براي بزرگداشت او در اين گرماي ظهر تابستان دور هم جمع شد‌ه‌اند.
    مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان نيز در اين مراسم گفت: هنر در هيچ مقطعي مثل امروز اينچنين سرگشته نبوده است، هيچ وقت اين وضعيت را نداشته‌ايم، اين تشويق به سمت پوچي رفتن و سطحي فكر كردن را.
    عباس بسي خاسته افزود: شعار، دلزدگي و ملال مي‌آورد و تنها در مقطعي كارساز است امروز بايد اجازه داد تا كار فرهنگي انجام شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com