1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 491  تاريخ مخابره خبر:  ۹/۱۰/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138610090203  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۱۶:۳۱
    ۱۳۸۶/۱۰/۰۹                              تاريخ نشر خبر :  
 

احتمال حضور "خواستگار محترم" در جشنواره فيلم فجر

کارگردان فيلم سينمايي "خواستگار محترم" احتمال انتخاب و حضور اين فيلم را در جشنواره فجر امسال بسيار بالا دانست.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از مهر، داود موثقي درباره وضعيت فيلم سينمايي "خواستگار محترم" گفت: "با اتمام مراحل فني فيلم اکنون آماده نمايش است و نسخه‌اي از آن تحويل هيأت انتخاب جشنواره فيلم فجر شده است. هر چند حضور "خواستگار محترم" در جشنواره بستگي به نظر هيأت انتخاب دارد، اما شخصا به اين موضوع نظر مثبت دارم و احتمال حضور آن را در جشنواره بسيار بالا مي‌دانم."
    وي درباره پروژه جديد سينمايي خود "همسر آينده" هم گفت: "در حال حاضر در پي دريافت پروانه ساخت فيلم هستيم. مذاکراتي را نيز براي تامين اعتبار پروژه انجام داده و اميدواريم به زودي "همسر آينده" را کليد بزنيم. قصد دارم اين پروژه را پيش از شروع سال جديد و حداکثر از اسفندماه کليد بزنيم."

خيرانديش و صدق گويا در "خواستگار محترم"
    موثقي طرح اوليه "همسر آينده" را حدود سه سال پيش نوشته و خود آن را بازنويسي کرده است. داستان فيلم درباره آشنايي و علاقمندي مردي جوان به دختري است که با وجود وضعيت نامناسب مادي مرد جوان، دختر از او مي خواهد در شرکتي سرمايه‌گذاري کند. مرد براي تامين نظر دختر مجبور به قرض گرفتن پول از آشنايان مي‌شود و...
    تهيه‌کننده "يک اشتباه کوچولو" درباره اين پروژه نيز گفت: "فيلم از امروز به کارگرداني محسن دامادي کليد خورد و گروه در تهران از امروز کار فيلمبرداري را آغاز کرد. بازيگر اصلي پروژه محمدرضا شريفي‌نياست و ساير بازيگران روزهاي آينده مشخص مي‌شوند."
    "يک اشتباه کوچولو" مضموني طنز دارد و داستان دو شخصيت جامعه معاصر از دو طبقه اجتماعي کاملا متفاوت را روايت مي‌کند که در شرايطي ناگزير به جا به جايي جايگاه خود مي‌شوند. اين تغيير جايگاه منجر به بروز موقعيت‌ها و واکنش‌هاي طنز مي‌شود.
    "خواستگار محترم" در ژانر کمدي توليد شده و داستان آن درباره مردي است که 40 سال پيش به دليل ناکامي در خواستگاري از دختري به فرانسه رفته است. او حالا به توصيه پزشکان معالج به ايران بازگشته و همزمان به جستجوي دوستان و آشنايان مي‌پردازد.
    فرهاد آئيش، گوهر خيرانديش، نگين صدق گويا، يوسف تيموري و مجيد مشيري در اين فيلم بازي کرده‌اند و ساير عوامل توليد آن عبارتند از مدير فيلمبرداري: علي الهياري، مدير صدابرداري: محمود خرسند، طراح گريم: ايمان اميدواري، تدوين: مستانه مهاجر، موسيقي متن: حميدرضا توسلي، صداگذاري و ميکس: حامد رضي و مدير توليد: مجتبي متولي.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com