1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 403  تاريخ مخابره خبر:  ۱۹/۸/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138608190203  ساعت مخابره خبر: ۱۰:۴۲:۲۱
    ۱۳۸۶/۰۸/۱۹                              تاريخ نشر خبر :  
 

بررسي آثار سينماي بين الملل در بخش جنبي جشنواره كوثر

سينماي بين الملل به صورت غير رقابتي در بخش جنبي سومين جشنواره فيلم كوثر با حضور آثاري از فيلمسازان كشورهاي مختلف جهان برگزار مي شود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، محمد خزاعي، دبير سومين جشنواره فيلم كوثر در گفت و گو با كميته اطلاع رساني جشنواره ضمن اعلام اين خبر افزود: بخش بين الملل جشنواره كوثر با هدف شناخت و آشنايي با سينماي كشورهاي مختلف جهان و آثاري كه در ساير ملل در زمينه نقش و جايگاه زن در جامعه، ساخته شده از سوي شوراي سياستگذاري جشنواره پيش بيني شده و امسال، به صورت برنامه بخش جنبي جشنواره در نظر گرفته شده است.
    وي ادامه داد: طبيعي است با توجه به حصول تجربه و بستر سازي براي ارتباطات وسيع تر در سالهاي آتي، اين بخش به صورت رقابتي از سالهاي آينده در ساختار جشنواره فيلم كوثر
گنجانده مي شود.
    دبير سومين جشنواره فيلم كوثر، "نقش زنان در تحكيم مباني خانواده به عنوان همسر و مادر، نقش زنان در بيداري، مقاومت و پايداري ملت ها، جايگاه رفيع و عزت بخش حقوق بانوان در اسلام، نقش بالندگي زنان مسلمان در عرصه هاي علمي، فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي، نقش مثبت حجاب و عفاف در ساير كشورها" را از اهداف بخش بين الملل عنوان كرد و خاطر نشان ساخت: نظر به رايزني ها و مذاكرات و مكاتبات به عمل آمده امسال آثار فيلمسازان بيش از 30 كشور جهان در جشنواره شركت خواهند كرد و طي روزهاي آينده از سوي كميته اطلاع رساني و سايت جشنواره انعكاس خواهد يافت.
    خزاعي از شركت آثاري از كشورهايي چون كانادا، آلمان، تركيه، هلند، آمريكا، انگلستان، اتريش و ... خبر داد و اضافه كرد: روند دريافت آثار از كشورهاي مختلف همچنان ادامه دارد و بزودي آمار نهايي آثار حاضر در جشنواره كوثر اعلام خواهد شد.
    گفتني است، سومين جشنواره فيلم "كوثر" به همت ستاد آيه هاي ايثار و تلاش و استانداري خراسان رضوي با همكاري مراكز مختلف از جمله معاون امور سينمايي و سمعي و بصري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در بخشهاي مختلف "فيلم هاي سينمايي"، "فيلم هاي سينمايي ويدئويي"، "آثار كوتاه و مستند"، "بخش مسابقه فيلمنامه نويسي (ياس زرين)"، "مسابقه فيلم هاي 135 ثانيه اي" و "بخش جنبي" از 20 تا 23 آذر ماه سالجاري در مشهد مقدس برگزار مي شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com