1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 421  تاريخ مخابره خبر:  ۲۶/۶/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138606260205  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۱۱:۴۹
    ۱۳۸۶/۰۶/۲۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

صفي‌ياري «دايره زنگي» را تدوين مي‌کند

هايده صفي‌ياري به زودي تدوين فيلم «دايره زنگي» را همزمان با مراحل فيلمبرداري آغاز مي‌کند تا اين فيلم زودتر براي حضور در جشنواره فجر آماده شود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، تهيه‌کننده "دايره زنگي" گفت: "تاکنون پنج جلسه فيلمبرداري را پشت سر گذاشته ايم و در اين مدت باران کوثري، مهدي پاکدل، صابر ابر و اميد روحاني جلو دوربين رفته اند. ضمن اينکه بازي مهران مديري و هديه تهراني در فيلم شروع نشده است."
    سيدجمال ساداتيان در ادامه افزود: "از روز بيست و يکم شهريورماه که فيلمبرداري به کارگرداني پريسا بخت‌آور آغاز شد، کار روندي خوب و رو به جلو داشته و طبق برنامه ريزي حدود 52 جلسه فيلمبرداري نيز پيش رو داريم که اين جلسات طي مدت کمتر از دو ماه به انجام خواهد رسيد."
    امين حيايي، گوهر خيرانديش، نيما شاهرخشاهي، نيلوفر خوش خلق، اکرم محمدي، محمدرضا شريفي نيا، محسن قاضي مرادي، امير نوري، کيانوش گرامي و بهاره رهنما ديگر بازيگران "دايره زنگي" هستند که بر اساس فيلمنامه اي از اصغر فرهادي جلو دوربين رفته است.
    داستان فيلم درباره دختري است که صبح روز جمعه خودرو پدرش را برمي دارد و همراه محمد به گردش در شهر مي رود، اما طولي نمي کشد که تصادف مي کنند. آنها فقط تا بعد از ظهر فرصت دارند هزينه هاي تعمير و صافکاري را تامين کنند، پس به خانه اي در شمال شهر مي روند تا با انجام کاري پول مورد نياز را به دست بياورند.
    در فيلم سينمايي "دايره زنگي" که نخستين تجربه کارگرداني بخت‌آور در سينما پس از چند مجموعه تلويزيوني است، فرهادي علاوه بر نگارش فيلمنامه به عنوان مشاور کارگردان همسرش را همراهي مي کند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com