1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 516  تاريخ مخابره خبر:  ۱۱/۶/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138606110242  ساعت مخابره خبر: ۱۷:۳۳:۴۹
    ۱۳۸۶/۰۶/۱۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

اعلام شرط‌ ‌‌هاي ساخت مستند «احمدي‌نژاد» براي «استون»

مشاور هنري رئيس‌جمهور برخي شروط تعيين شده براي «اليور استون» را جهت ساخت فيلم از «احمدي‌نژاد»تشريح كرد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، جواد شمقدري در مورد شروط احتمالي كه براي كار استون در ايران تعيين خواهد شد گفت: قطعا از او در مورد طرح و برنامه‌اي كه براي ساخت اين مستند دارد توضيح خواهيم خواست .همچنين مدت زماني كه براي انجام كار پيش بيني كرده و اينكه از شكل اجراي كار چه پيش بيني دارد از مواردي است كه از او در اين زمينه پرسش خواهد شد ضمن اينكه قطعا طرح فيلمنامه‌اي هم از او خواهيم خواست و مي پرسيم كه استون مي‌خواهد چه چيزي را در اين فيلم بيان كند.
    وي در ادامه تاكيد كرد: يكي از شروطي كه داريم اين است دوربين ايشان صحنه و نماهايي را كه مي‌خواهد، همزمان با رخ دادن اتفاقات بگيرد و چيزي را بازسازي نكنند. چون كه نه تنها فرصت اين كار وجود ندارد بلكه از نظر ارزش و زيبايي شناسي نيز بازسازي اين لحظه‌ها جالب نيست.
    شمقدري درباره اين موضوع كه قبلا جواب منفي به استون داده شده بود گفت:جواب منفي به صورت رسمي داده نشد بلكه اولين جوابي كه در ابتدا منتشر شد حرف آقاي احمدي‌نژاد بود كه چرا يك ايراني اين فيلم را نسازد. سپس از بازتابهاي خبري كه شامل تكذيب استون بود و بعد از گفت‌وگوي آقاي كلهر كه ايشان را بخشي از شيطان بزرگ خواند، ايشان نامه‌اي رسمي منتشر كرد كه طي آن تلويحا بر درخواست خود صحه گذاشت.
    وي افزود: بعد از بازتاب رسانه‌اي آن نامه، مدير برنامه‌هاي ايشان يك نامه به ما فرستاد كه در آن مطالب جالبي آمده بود. از جمله اينكه آقاي احمدي نژاد نامه‌اي به مردم آمريكا نوشتند و اعلام كرده‌اند مي‌خواهم با مردم آمريكا گفت‌وگو كنم و اين فيلم مي‌تواند وسيله‌اي براي اين گفت‌وگو باشد.
    شمقدري تصريح كرد:در آن نامه آمده بود كه امروزه در غرب تصوير مشخصي از خاورميانه ، مسلمانان و ايران نيست و اين فيلم مي‌تواند اين تصوير را از بين ببرد و تصوير مثبتي از خاورميانه، ايران و رئيس جمهور كشور نشان دهد.
    مشاور هنري رييس جمهور در پايان افزود:اين نامه را كه در واقع درخواست مجدد ايشان بود به محمود احمدي‌نژاد داديم و سپس از مطالعه اين نامه ايشان با آمدن آقاي «استون» و كار با ساز و كاري كه از سوي ما براي وي تعيين شود، موافقت كردند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com