1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 554  تاريخ مخابره خبر:  ۱۳/۵/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138605130210  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۵۰:۲۲
    ۱۳۸۶/۰۵/۱۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

«به خاطر خواهرم» به ايستگاه پاياني رسيد

فيلم سينمايي «به خاطر خواهرم» به کارگرداني حجت اله سيفي از پنجشنبه يازده مرداد وارد لوکيشن شهريار شد تا سکانس هاي باقيمانده فيلم در آن ضبط شود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، فيلمبرداري اين اثر از حدود يک ماه و نيم پيش آغاز شده و بيشتر لوکيشن هاي آن در گچسر، کرج و بخش هايي از آن در تهران قرار داشت.
    در حال حاضر حدود 5 درصد از مرحله فيلمبرداري باقي مانده است که در لوکيشن هاي شهريار گرفته مي شود و تا يکشنبه هفته آينده اين مرحله به طور کامل به پاياني مي رسد.
    «به خاطر خواهرم» که مضموني اجتماعي دارد و فيلمنامه آن توسط سيفي و شهناز ارسالي نوشته شده است، داستان رستوران داري به نام کريم را تصوير مي کند که در يک جاده خارج شهر کار مي کند. او دچار مشکلاتي شده است و دخترش نمي تواند ازدواج کند. در همين حين پسرش نيز گم مي شود و مشکلاتي آنها افزايش پيدا مي کند.
    اسماعيل محرابي، شبنم قلي خاني، رامين راستاد، اصغر نقي زاده، بهروز نيک اخلاقي، فريده دريامج و مهرداد فلاحتگر بازيگران اصلي فيلم هستند. همچنين محمدرضا دانشور مدير فيلمبرداري، حميدرضا غياثي صدابردار، مجيد نيامراد طراح صحنه و لباس، مهرداد فلاحتگر مدير توليد، ابوالفضل رستمي طراح چهره پردازي، فريا ثمراني منشي صحنه و وحيد کياني زاده روابط عمومي اين فيلم هستند.
    فيلم سينمايي «به خاطر خواهرم» محصول سيما فيلم محسوب مي شود و مجري طرح آن ناهيد فيلم است. اين فيلم از هفته آينده مرحله صداگذاري، ساخت موسيقي و تدوين را آغاز مي کند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com