1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 441  تاريخ مخابره خبر:  ۲۸/۱۱/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138511280001  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۵۲:۳۴
    ۱۳۸۵/۱۱/۲۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

محمدرضا اعلامي:

شرايط اكران فيلم‌ها بايد يكسان باشد

محمدرضا اعلامي كارگردان سينما گفت:‌من موافق رقابت فيلم‌ها با هم هستم اما در صورتي كه شرايط اكران براي همه يكسان باشد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، اعلامي در مورد اكران آخرين فيلم خود «رازها» بعد از دو سال گفت: اين اكران در زمان مرده‌اي كه بعد از جشنواره‌ فيلم فجر بود اتفاق افتاد و من راضي نبودم. اما پخش‌كننده فيلم به من گفت كه اگر اين زمان را از دست بدهيم، ممكن است اكران يك سال ديگر به تعويق بيفتد، بنابراين من موافقت كردم.
    اعلامي در ادامه در مورد وضعيت اكران فليم در ايران گفت: ‌وقتي صحبت از مافياي اكران فيلم مي‌شود همه انكار مي‌كنند و مي‌گويند چنين چيزي وجود ندارد و فيلم‌ها خودشان بايد با هم رقابت كنند. من موافق رقابت فيلم‌ها با هم هستم اما در صورتي كه شرايط براي همه يكسان باشد.
    اعلامي افزود: فيلم‌هاي خاصي هستند كه از زمان آغاز فيلمبرداري، نوبت اكرانشان مشخص است والي اكثر فيلمها اين شرايط را ندارند. اين به معناي رقابت آزاد در سينما نيست.
    وي گفت: سالها است كه فرياد مي‌زنيم نور چشم‌پروري را تمام كنيد و الطاف اضافه را به شكلي انجام دهيد كه ضرري به كسي نخورد اما كسي گوش نمي‌كند.
    اعلامي در پاسخ به سؤالي در مورد راهكارهاي بهبود شرايط اكران ضمن اشاره به لزوم تجديدنظر در قوانين و رعايت اخلاق حرفه‌اي گفت: من در اين مورد صاحبان سينما را مسئول نمي‌دانم چون اين افراد طبق قانون كار مي‌كنند. اما مشكل در افرادي است كه در مورد پرفروش بودن يا كم‌فروش بودن فليم‌ها تصميم‌گيري مي‌كنند. چون اين افراد تصورات اشتباهي در مورد فروش بالا دارند و استانداردهاي مورد نظر آنها مربوط به دهه 1340 يا 1350 است.
    در پايان اعلامي گفت: اميدوارم دوستان مطبوعاتي كه در مورد فيلم «رازها» مي‌خواهند نقدي بنويسند ابتدا فيلم را ببينند، چون افراد زيادي در اين دو سال بدون ديدن فيلم آن را نقد كردند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com