1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 512  تاريخ مخابره خبر:  ۲۳/۱۱/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138511230223  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۱۳:۳۹
    ۱۳۸۵/۱۱/۲۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

دبير جشنواره بيست و پنجم فيلم فجر در مراسم پاياني:

جشنواره امسال نويدبخش سالي پراميد براي سينماي كشور بود

دبير جشنواره بيست و پنجم فيلم فجر گفت: استقبال پرشور مردم از فيلم هاي جشنواره و ثبت آمار 13 فيلم با آراي مثبت مردمي بيش از 50 درصد، از رضايت مشتاقان سينما از فيلم‌هاي سينماي ايران حكايت مي كند و نويدبخش سالي اميدآفرين براي سينماي كشور است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، رضاداد امشب يكشنبه در مراسم پاياني جشنواره در ابتداي سخنان خود ضمن گراميداشت سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب گفت: ساعت هاي پاياني جشنواره بيست و پنجم فيلم فجر را سپري مي‌كنيم. يكسال تلاش در قالب فيلم‌هاي جشنواره بيست و پنجم فيلم فجر، دستاورد ارزشمندي بود كه سينماگران ايراني به مخاطبان سينماي ايران ارائه كردند و با تلاش چشمگير خود، مثل سد سكندر، از سينماي اين مرز و بوم محافظت نمودند.
    وي در ادامه سخنان خود به ويژگي‌هاي تاريخي جشنواره فيلم فجر اشاره كرد واظهار داشت: جشنواره فيلم فجر،آييني صرفاً سينمايي است و نه آييني رسمي. اين يك آيين ملي است. ميعادگاه همه سينماگران و تجليگاه هويت سينمايي و تجديد عهد سينماي كشور با آرمان‌هاي انقلاب. جشنواره‌اي آرماني كه عيار سينماي ايران را در قالب رفاقت‌ها، در آينه رقابت‌ها به نمايش مي‌گذارد و تلاش براي برپايي آييني است كه نتيجه‌اش اضافه نمودن به دستاوردهاي فرهنگي هنري كشور است.
    وي افزود:سينماگري كه جايزه مي‌گيرد و هنرمنداني كه آثارشان با ايجاد صف‌هاي پرشور تا نيمه‌هاي شب، صحنه‌هاي غرور آفرين ايجاد مي كند، فجر انقلاب اسلامي را با اين شور و شعور گرامي مي‌دارند.
    وي در پايان اظهار داشت: جشنواره فيلم فجر، امسال را با اقبال تماشاگران و نظم و انضباط بيشتر سپري كرد. در اين اوضاع و احوال، بي‌مهري به سينما نيز گاهي بوي مهر و محبت مي‌دهد. ما تلاش جهت برپايي جشنواره را عبادت مي‌دانيم و خدمت به سينما را وظيفه. از فردا كليد جشنواره بيست و ششم فيلم فجر در سينماي ايران زده خواهد شد، باقي بقاي سينماي ايران.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com