1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 447  تاريخ مخابره خبر:  ۱۲/۱۰/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138511120207  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۲۸:۲۹
    ۱۳۸۵/۱۰/۱۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

جشنواره بيست و پنجم فيلم فجر

«اخراجي‌ها» به دبيرخانه جشنواره فيلم فجر ارسال شد

فيلم سينمايي «اخراجي‌ها» براي حضور در جشنواره فيلم فجر به دبيرخانه جشنواره ارسال شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، كارگردان فيلم سينمايي اخراجي‌ها ضمن اعلام خبر فوق ، گفت: مراحل پاياني تدوين و كار ساخت موسيقي اين فيلم هنوز به پايان نرسيده است و اميدوارم با توجه به زمان كمي كه تا آغاز جشنواره باقي مانده است فيلم به طور نهايي تمام شود.
    وي درباره فيلم اخراجي‌ها و محتواي آن گفت: اين فيلم را براي ارتباط با مخاطب عام ساخته‌ام و اميدوارم اين فيلم در بستر جامعه با اين دست مخاطب ارتباط برقرار كند.زيرا مخاطب عام حوزه فرهنگ عمومي را مي‌سازد و به مردم در نگهداري ارزشهاي معنوي جامعه كمك مي‌كند.
    وي افزود: ادبيات اين فيلم متعلق به دهه شصت نيست و فيلمي است كه براساس واقعيت‌ ساخته شده و نويسندگان كتابهاي دفاع مقدس روي مضمون اين فيلم نظر داده‌اند و همه شخصيت‌ها و طنز و اشعار برگرفته از فرهنگ شفاهي آن دوران جبهه‌هاست.اين فيلم در اعتراض به يكنواخت معرفي كردن آدمهاي جنگ است كه ظلمي است به دفاع مقدس.شهيد خرازي در دوره جنگ مي گفت: مطبوعات ما جنگ را درشت مي‌نويسند نه درست. حالا اين اتفاق براي فيلمهاي ما افتاده است.
    وي در ادامه گفت: چه اصراري‌است كه بگوييم جبهه فقط گريه و زاري بوده. آنجا شادي هم بوده كه فيلم سازان ما تابحال به سمتش نرفته‌اند.اخراجي‌ها آغاز يك راه است كه اميدوارم دچار افراط و تفريط نشود و من براي شكستن يك كليشه مرسوم ريسك كردم.
    ده نمكي در ادامه اظهار داشت: تاثير جبهه بر آدمها متفاوت است. واقعيت اين است كه آنها فرشته نبودند و از طرف ديگر هم نبايد اغراق كرد كه مانند فيلمهاي هندي و خارجي كه مثلا زنداني را ناگهان آدم مي‌كنند، جبهه ما آدم ساخته‌است .
    وي درباره حضور اين فيلم در جشنواره فيلم فجر گفت: فيلمهاي خوبي در ويترين جشنواره امسال مي بينم كه رقابت را در جشنواره نزديك مي‌كند.اما من براي مسابقه با كسي فيلم نساخته ام و قصد رقابت با فيلمهاي ديگر را ندارم.
    فيلم سينمايي اخراجي‌هاكه نويسندگي و كارگرداني آن را مسعود ده نمكي انجام داده است با حمايت مركز گسترش سينماي مستند و تجربي و با همكاري بنياد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس و انجمن سينماي دفاع مقدس توليد شده است و در خلاصه آن آمده است: مجيد يكي از اراذل محله‌هاي جنوب شهر است كه عاشق دختر ميرزا مي‌شود. شرط ازدواج او سر به راه شدنش است. مجيد مي‌خواهد براي رسيدن به نرگس دست به دوز و كلك بزند كه نقشه‌اش افشا مي‌شود و... .
    تهيه‌كنندگي فيلم سينمايي «اخراجي‌ها» را حبيب‌الله كاسه‌ساز بر عهده داشته است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com