1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 453  تاريخ مخابره خبر:  ۲۶/۱۰/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138510260216  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۱۷:۰۳
    ۱۳۸۵/۱۰/۲۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

ايل بيگي:

حضور «مخمصه» در جشنواره پليس موجب حذف از جشنواره فجر ‌شد

مدير روابط عمومي بيست و پنجمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر گفت: اگر فيلم «مخمصه» در جشنواره فيلم پليس به نمايش درمي‌آمد، از فهرست فيلم‌هاي بخش مسابقه جشنواره فيلم فجر حذف مي‌شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «حبيب ايل بيگي» در باب شائبه‌ها و حوادثي موجود پيرامون انتخاب فيلم‌هاي جشنواره گفت: فيلم تازه «محمد‌علي سجادي» پيش از آن كه در فهرست فيلم‌هاي دومين جشنواره پليس قرار گيرد، از سوي بخش انتخاب جشنواره بيست و پنجم فيلم فجر، براي شركت در بخش سوداي سيمرغ برگزيده شده بود.
    وي در ادامه، درباره شائبه حذف فيلم بيستم از خدمت‌ فيلم هاي كوتاه راه يافته به جشنواره و تقليل تعداد فيلم هاي اين بخش به 19 فيلم، گفت: مبناي حضور فيلمها در بخش‌هاي كوتاه يا مستند، با فيلم هاي بلند بخش هاي ديگر متفاوت است و ما نمي توانيم به دنبال اين باشيم كه لزوما فيلم هاي اين بخش را به 20 فيلم افزايش دهيم چرا كه در بخش‌هاي كوتاه و مستند، مبناي ما، چگونگي در كنار هم گرفتن فيلم‌ها از نظر زمان نمايش است.
    به عنوان مثال ما بايد يك فيلم 8 دقيقه اي مستند و 4 دقيقه‌اي كوتاه را در كنار هم، به صورتي قرار دهيم كه جوابگوي باكس‌هاي نمايشي در نظر گرفته شده در جدول جشنواره بيست و پنجم، باشد. با اين اوصاف، بايد بگويم فيلمي از فهرست فيلم‌هاي بخش كوتاه، حذف نشده است.
    «ايل بيگي» همچنين درباره بيرون كشيدن فيلم «حافظ» توسط «ابوالفضل جليلي» از جشنواره گفت: اين فيلمساز فرم شركت در جشنواره را پر نكرد بالطبع فيلم را هم به جشنواره ارايه نداد و قضيه اينگونه نبوده كه ايشان پيش از آن كه فيلم توسط هيات انتخاب ديده شود و به قول خودش، از سوي هيات انتخاب رد شود، فيلم را از ارزيابي اوليه پيرون كشيده باشد، چرا كه وي ظاهرا به دليل مسئله‌اي كه پيرامون يكي از بازيگرانش وجود داشت، از ارايه فيلم به جشنواره خودداري كرده است.
    مدير روابط عمومي جشنواره، در پايان درباره زمان اعلام فيلم‌هاي بخش مستند و ميهمان اظهار داشت: از صبح امروز جلسه‌اي پيرامون اعلام فهرست فيلم‌هاي مستند شركت كننده  در جشنواره برپا شد كه كماكان در حال برگزاري است و اين احتمال وجود دارد كه امروز، فهرست فيلم‌هاي شركت‌كننده در اين بخش منتشر شود.
ضمن اينكه فهرست فيلم‌هاي بخش ميهمان هم شايد تا آخر اين هفته آماده شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com