1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 339  تاريخ مخابره خبر:  ۱۳/۱۰/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138510130203  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۳۰:۱۹
    ۱۳۸۵/۱۰/۱۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

«کوکب سياه» در جشنواره فيلم فجر به نمايش درمي‌آيد

فيلم سينمايي «کوکب سياه» به کارگرداني برايان دي‌پالما جزو آثاري است که در بخش بين‌الملل بيست و پنجمين جشنواره فيلم فجر به نمايش درمي‌آيد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، فيلم هاي سينمايي «کوکب سياه» ساخته برايان دي پالما، «رسوا» به کارگرداني داگلاس مک گرث، «مرد و تاريکي» اثر اندرو گاث و «چرخش» کاري مشترک از اکسايد پنگ چان و دني پنگ در بخش بين الملل جشنواره فجر امسال به نمايش درمي آيند.
    «کوکب سياه» واپسين ساخته استاد تعليق سينماي امريکاست و اثري در ژانر تريلر و جنايي و محصول سال 2006 کشورهاي امريکا و آلمان محسوب مي شود. اين اثر بر اساس فيلمنامه اي از جاش فريدمن و بر اساس رمان معروف جيمز الروي ساخته شده است. داستان فيلم شرايط زندگي دو پليس دهه 40 را روايت مي کند که در مورد قتل فجيع يک بازيگر تازه کار مشغول تحقيق هستند. جاش هارتنت، اسکارلت جوهانسن و هيلاري سوانک بازيگران اصلي و ويلموش زيگموند مدير فيلمبرداري، بيل پانکو تدوينگر و مارک ايشام آهنگساز فيلم هستند.
    فيلم «رسوا» به کارگرداني داگلاس مک گراث يک اثر زندگينامه اي محصول سال 2006 امريکاست که کارگردان آن را بر مبناي رمان جرج پليمتن نوشته و ساخته است. داستان فيلم درباره ترومن کاپوتي است که سال 1959 مرحله تحقيق و نگارش کتاب "در کمال خونسردي" را انجام مي دهد. برونو دلبانل مدير فيلمبرداري و کاميلا تونيولو تدوينگر فيلم هستند و توبي جونز، ساندرا بولاک، دانيل کريگ، پيتر باگدانوويچ، جف دانيلز، گوينيت پالترو، ايزابلا روسليني و سيگورني ويور در آن بازي مي کنند.
    فيلم «مرد و تاريکي» اثر اندرو گاث محصول 2005 بريتانياست و بر اساس فيلمنامه اي از جون دي به تصوير کشيده شده است. فيلم از جايي آغاز مي شود که يک کارآگاه قديمي پليس به قتل رسيده و در يک فريزر جاسازي شده است. يک انگل ناشناخته وجود وي را تسخير مي کند. لوک گاس، کوين هوارث و کارلي ترنبال بازيگران نقش هاي اصلي، سام مکردي مدير فيلمبرداري، تانيا ردين تدوينگر، ريچارد فاکس و لورن ياسن آهنگسازان فيلم هستند.
    فيلم سينمايي "چرخش" ساخته مشترک الکساندر پنگ چان و دني پنگ محصول سال 2006 کشورهاي تايلند و هنگ کنگ است. اين فيلم در ژانر تريلر قرار دارد و بر اساس رماني به همين نام نوشته تينگ پين ساخته شده است. دچا سريمانترا مدير فيلمبرداري، پيونت پرمسيت آهنگساز و آنجليا لي، لورنس چو، سيو مينگ لو و رين لي بازيگران فيلم هستند.
    بيست و پنجمين جشنواره بين المللي فيلم فجر از 12 تا 22 بهمن برگزار مي شود و عنوان 60 فيلم در فهرست آثار شرکت کننده در بخش بين الملل جشنواره قرار دارد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com