1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 425  تاريخ مخابره خبر:  ۴/۱۰/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138510040206  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۲۲:۴۱
    ۱۳۸۵/۱۰/۰۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

کريم مسيحي پس از 16 سال پشت دوربين مي‌رود

واروژ کريم مسيحي پس از 16 سال درصدد آغاز توليد دومين فيلم بلند سينمايي خود با عنوان "ترديد" است که زمستان امسال جلو دوربين مي‌رود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، محمدمهدي دادگو، تهيه کننده فيلم "ترديد"، ضمن اعلام اين خبر در مورد روند توليد آن گفت: مضمون اصلي داستان بر اساس نمايشنامه "هملت" شکسپير شکل گرفته و فيلمنامه به نوعي از تکنيک نمايش در نمايش استفاده مي کند. وقايع فيلم در زمان حال و شرايط تهران امروز رخ مي دهد. طبق روش فيلمسازي کريم مسيحي، فيلم مبتني بر عنصر نمايش پايه ريزي شده و ساختاري پليسي دارد. "هملت" نيز به نوعي برخوردار از الگوهاي فيلم هاي پليسي است.
    وي خاطرنشان کرد: فيلمنامه "ترديد" آماده شده و اکنون در حال تامين سرمايه توليد فيلم هستيم. فيلمبرداري به جز صحنه مربوط به استان سيستان و بلوچستان به طور کامل در تهران انجام مي شود. داستان فيلم فصل خاص و مشخصي ندارد، اما فصل زمستان براي بيان داستان فيلم موثرتر خواهد بود و پوشش زمستاني کلاه و پالتو با فضاي پليسي فيلم همخواني بيشتري دارد. سعي مي کنيم کارهاي پيش توليد و انتخاب عوامل هر چه سريعتر به پايان برسد و قسمتي از فيلم زمستان امسال فيلمبرداري شود.
    نخستين و تنها تجربه کارگرداني واروژ کريم مسيحي تا امروز فيلم سينمايي "پرده آخر" است که سال 1369 ساخته و در زمان خود با استقبال خوب منتقدان و مخاطبان مواجه شد. فريماه فرجامي، داريوش ارجمند، ماهايا پطروسيان، سعيد پورصميمي، جمشيد هاشم‌پور و شهين عليزاده از بازيگران فيلم بودند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com