1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 423  تاريخ مخابره خبر:  ۴/۱۰/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138510040015  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۱۰:۰۰
    ۱۳۸۵/۱۰/۰۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

دومين جشنواره فيلم پليس در محل تالار مهر آبادان آغاز بكار كرد

فرماندار آبادان در آيين افتتاحيه دومين جشنواره فيلم پليس گفت: برقراري امنيت پايدار تنها با مشاركت مردم امكان پذير خواهد بود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، "سيد خلف موسوي" افزود: پليس بدون همكاري مردم نمي‌تواند امنيت واقعي را برقرار كند ضمن اينكه دكترين امنيتي نظام جمهوري اسلامي ايران بر پايه مردم بنا نهاده شده است.
    فرماندار آبادان گفت: برپايي چنين جشنواره‌هايي ارتباط بين مردم و پليس را بيشتر مي‌كند و در اين ميان مردم بايد پليس را به لحاظ فكري و برنامه‌اي حمايت كنند.
    موسوي با اشاره به اين كه احساس امنيت بهتر از خود امنيت است افزود:
مسوولان امنيتي و قضايي آبادان با همراهي پليس در تامين امنيت و ايجاد حس وجود آن در منطقه نهايت تلاش خود را بكار خواهند گرفت.
    فرمانده درياباني و انتظامي آبادان نيز در آيين شروع بكار اين جشنواره گفت: دومين جشنواره فيلم پليس با عنوان"سينماي پليسي در كرانه‌هاي سرزمين ايران" به منظور ارتقاي توسعه انضباط اجتماعي و تحقق امنيت پايدار برپا شده است.
    سرهنگ پاسدار"عليرضا متين راد"، ارتباط و تعامل بيشتر فرهنگي نيروي انتظامي با مرزنشينان،افزايش منزلت و شان فرهنگي نيروي انتظامي در شهرهاي مرزي، تبادل نظر و كسب نظرات مرزنشينان نسبت به فيلم‌هاي پليسي و آشنايي مرزنشينان با مسوولان نيروي انتظامي در هر استان را از ديگر اهداف برپايي اين جشنواره عنوان كرد.
    دبير جشنواره فيلم‌هاي پليسي در آبادان افزود:اين جشنواره، همزمان در 16 استان كشور و 64 شهر مرزي از جمله آبادان در حال برگزاري است.

وي ادامه داد: در دومين جشنواره فيلمهاي پليسي در آبادان 16فيلم سينمايي و پنج فيلم كوتاه ايراني و خارجي از يكشنبه به مدت سه روز و در پنج نوبت ويژه دانش آموزان دختر و پسر در مدارس روستا، بخش و شهر، خانواده‌هاي نيروي انتظامي و عمومي در محل تالار مهر، مجتمع فرهنگي ثامن الائمه و سينما نفت به نمايش گذاشته مي‌شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com