1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 456  تاريخ مخابره خبر:  ۲۶/۹/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138509260200  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۱۱:۲۴
    ۱۳۸۵/۰۹/۲۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

از 15 تا 19 بهمن ماه و در طول برگزاري بيست و پنجمين جشنواره بين المللي فيلم فجر

دهمين بازار فيلم و برنامه هاي تلويزيوني ايران برگزار مي شود

مدير دهمين بازار فيلم و برنامه هاي تلويزيوني ايران از برگزاري اين رويداد از 15 تا 19 بهمن ماه و در طول برگزاري بيست و پنجمين جشنواره بين المللي فيلم فجر خبر داد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از روابط عمومي جشنواره فيلم فجر، امير اسفندياري تصريح كرد: در اين بازار كه در مركز آفرينش هاي هنري كانون فكري پرورشي كودكان و نوجوانان برپا مي شود جمع كثيري از فعالان عرصه پخش سينمايي، تهيه كنندگان و شبكه هاي تلويزيوني و خريداران حقوق محصولات سينمايي و تلويزيوني حضور خواهند داشت.
    وي خاطرنشان كرد: پيگيري هاي لازم براي حضور گسترده كمپاني هاي خارجي و اطلاع رساني و ارسال مقررات اين بازار به اقصي نقاط جهان از آبان ماه سال جاري آغاز شده است.
    وي هدف از برگزاري اين بازار را ايجاد محلي مناسب و فضايي حرفه اي جهت عرضه فيلم هاي سينمايي، كوتاه و برنامه هاي تلويزيوني در منطقه عنوان كرد و افزود: خوشبختانه با برنامه ريزي هاي صورت گرفته بازار فيلم و برنامه هاي تلويزيوني ايران در طول سال هاي اخير رشد چشمگيري داشته و با توجه به توان فرهنگي موجود و بهره گيري از پشتوانه موفقيت هاي سينماي ايران در عرصه جهاني اين روند رو به رشد ادامه خواهد داشت.
    در نهمين بازار فيلم و برنامه هاي تلويزيوني بيش از 72 كمپاني از سوي 42 كشور حضور داشتند و اين بازار حضور 75 نفر از نمايندگان جشنواره هاي معتبر بين المللي را تجربه كرد و شمار ميهمان خارجي اين رويداد به بيش از 200 نفر رسيد.
    در نهمين دوره بيش از 40 غرفه به مؤسساتي معتبر از كشورهاي كانادا، فرانسه، آلمان، ايتاليا، لبنان، مالزي، سوريه، تركيه، انگليس،‌ روسيه، اندونزي، فلسطين، قطر و عراق اختصاص داشت و كمپاني هاي معتبري چون «ام كادو»،‌ «كانال پلوس»، «دويچه وله»، «مديا تريد»، «تي دبليو تي»، «فالكون فيلمز» حضور داشتند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com