1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 572  تاريخ مخابره خبر:  ۱۷/۸/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138508170204  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۲۰:۲۳
    ۱۳۸۵/۰۸/۱۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

«شبانه» تا يک ماه آينده اکران مي‌شود

فيلم سينمايي «شبانه» به کارگرداني مشترک کيوان عليمحمدي و اميد بنکدار تا يک ماه آينده در سينماهاي تهران و شهرستان‌ها به نمايش درمي‌آيد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، ناصر شعباني، مدير پخش موسسه نمايشگران که «شبانه» را براي پخش در اختيار دارد، در گفت: مراحل آماده سازي اين فيلم براي اکران هم اکنون در حال پيگيري است. البته با سرگروههاي سينمايي مذاکراتي انجام داده ايم و ساخت تيزرها و آنونس هاي آن نيز با مشاوره هاي کارگردانان فيلم در حال انجام است.
    وي ادامه داد: با تمام شدن اين مراحل فيلم را يک ماه آينده و تا قبل از جشنواره فجر اکران مي کنيم. همانطور که مي دانيد «شبانه» تجربه اي متفاوت از عليمحمدي و بنکدار است. به همين دليل نيز شرايط خاصي را مي طلبد و اين امکان وجود دارد که براي اکران فيلم سينماهاي محدودي داشته باشيم.
    «شبانه» که موضوعي کاملا اجتماعي دارد، داستان دختري به نام شبنم است که همراه دو دوستش به قصد گذراندن شبي از منزل خارج مي شوند. اما اتفاقي ناگوار براي برادر يکي از آنها رخ مي دهد که سرآغاز اتفاقاتي تازه است. در فيلم هديه تهراني، کمند اميرسليماني، کورش تهامي، ستاره اسکندري، مهدي پاکدل، اميرحسين صديق، بهاره رهنما و آتيلا پسياني ايفاي نقش مي کنند.
    مدير پخش موسسه نمايشگران در پايان درباره فيلم هاي ديگري که براي اکران در اختيار دارند، گفت: هم اکنون دو فيلم «اين ترانه عاشقانه نيست» رحمان رضايي و «پرونده هاوانا» عليرضا رئيسيان را نيز در نوبت اکران داريم و سعي بر آن است تا پايان امسال اين دو فيلم را هم به نمايش بگذاريم.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com