1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 549  تاريخ مخابره خبر:  ۱۱/۸/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138508110000  ساعت مخابره خبر: ۱۰:۵۷:۱۱
    ۱۳۸۵/۰۸/۱۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

جهانگير الماسي بازيگر سينما و تلويزيون پيشنهاد كرد:

جشنواره فيلم بهزيستي بايد صاحب دبيرخانه دائمي شود

بايد جشنواره فيلم بهزيستي صاحب دو دبيرخانه دائمي باشد تا امكان ارزيابي، نقد و بررسي و انجام فعاليت هاي مطالعاتي و كارشناسي و تخصصي به صورت گسترده و جدي صورت پذيرد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از امور رسانه اي نخستين جشنواره فيلم بهزيستي، جهانگير الماسي بازيگر سينما و تلويزيون در گفت و گويي با امور رسانه اي جشنواره فيلم بهزيستي با پيشنهاد اين موضوع و تأكيد بر آن افزود: به اعتقاد من، بايد آثار منتخب و برتر جشنواره طي يك سال يا يك دوره زماني مشخص براي طيفي هاي مختلف مردم مورد نقد و بررسي قرار گيرد و نگاه ها، اهداف و رويكردها به طور ملموس و محسوس براي هنرمندان، فيلمسازان و كارشناسان مردم منتشر شود و جا بيفتد.
    وي ادامه داد: ايجاد نگاه ها و بينش هاي جديد اجتماعي و فرهنگ سازي در اين زمينه مستلزم فعاليت هاي پايدار و دراز مدت است و به باور من، اين حركت، حركت مقدس و ارزشمندي است و يك مسئوليت جدي و تاريخي براي همه ما ايجاد مي كند.
    اين هنرمند سينما و تلويزيون با اعلام آمادگي براي حضور در عرصه سينماي بهزيستي و كمك به فرهنگ سازي در اين عرصه ، عنوان كرد: براي من سعادت بزرگي است كه در اين عرصه حضور پيدا كنيم.
    وي خاطر نشان ساخت: سينماي ايران تاكنون در اين زمينه ها، فعاليت داشته، كاستي اگر وجود دارد كاستي سينماي ايران متوجه كاستي جدي تري در حوزه مديريت شيوه برخورد با آسيب ها و كاليد شكافي آنها بوده است.
    الماسي، برگزاري جشنواره بزرگ سينمايي بهزيستي را طليعه اي اميد بخش توصيف كرد و افزود: جشنواره مي تواند امكان بهره برداري حوزه هاي مديريتي و تخصصي را فراهم كند و بيشترين بهره برداري را حوزه كارشناسان و و برنامه ريزان سازمان بهزيستي از اين حركت بايد حركت بايد ببرند.
    وي اضافه كرد:‌پيشنهاد مي كنم با برنامه ريزي و هماهنگي هاي لازم ، در طول جشنواره فضايي فراهم شود تا برنامه ريزان و متخصصان عمده بهزيستي كشور در نشست هاي مشترك با اهالي سينما و هنرمندان و در تعامل با يكديگر، به ارزيابي آسيب هاي اجتماعي و جايگاه معلولان بپردازند و پاي علوم انساني را به اين جرگه ها باز كنند.
    از ديدگاه اين هنرمند سينما و تلويزيون اين توانايي را دارند كه نكات و جلوه هاي اساسي زندگي فردي و اجتماعي را به نمايش بگذارند و امكان ثبت، ضبط و تصوير ناهنجاري ها، آسيب ها، معلوليت ها و قدرت تحول و دگرگون سازي جامعه را دارند تنها بايد با هوشياري و برنامه ريزي از آن استفاده كرد.
    گفتني است نخستين جشنواره فيلم بهزيستي از 12 تا 16 آذرماه سال جاري در سينماها و فرهنگسراهاي تهران برگزار مي شود.


انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com