1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 495  تاريخ مخابره خبر:  ۸/۸/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138508080205  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۵۶:۵۸
    ۱۳۸۵/۰۸/۰۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

آثار باستاني نطنز موضوع يک فيلم سينمايي مي‌شود

پروژه «نگيني در قلب کوير» به عنوان نخستين فيلم سينمايي با موضوع آثار باستاني شهر نطنز به نويسندگي و کارگرداني عيدالرضا فيروزان توليد مي‌شود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، فيروزان درباره توليد اين فيلم مستند ـ داستاني گفت: طرح اوليه اين فيلم بر اساس کتابي با عنوان «آثار باستاني نطنز» به قلم پدرم ميرزامحمد فيروزان نوشته شده و بر اساس اطلاعات و مطالب موجود در اين کتاب داستاني درباره موقعيت شهري و آثار باستاني و ميراث فرهنگي نطنز نوشتم. داستان فيلم نيز درباره يک آلماني است که براي انجام کاري به نطنز مي آيد و سراغ آثار باستاني آن مي رود.
    وي خاطرنشان کرد: براي ساخت اين فيلم با يک شرکت فيلمسازي آلماني علاقمند به مسائل فرهنگي و تاريخي به توافق هايي دست پيدا کرده ام و در حال حاضر با مشورت اين شرکت مشغول مذاکره با يک بازيگر حرفه اي و شناخته شده آلماني هستم تا براي حضور در فيلم به ايران بيايد. از ايران نيز يک زوج را انتخاب خواهم کرد و براي ايجاد جذابيت بصري در فيلم تلاش مي کنم تا نظر دو بازيگر حرفه اي را در اين زمينه جلب کنم.
    اين کارگردان در خصوص زمان آغاز توليد و انتخاب عوامل توضيح داد: شهر نطنز در فصل پائيز بسيار زيباست و به همين خاطر قصد دارم کار را در همين فصل ضبط کنم. بر همين اساس قصد دارم فيلم را تا اواخر آبان کليد بزنم. تاکنون محمد رضا غروي به عنوان مدير فيلمبرداري و فرشيد بلوچي به عنوان صدابردار اين اثر سينمايي انتخاب شده اند.
    عبدالرضا فيروزان پيش از اين فيلم هاي تلويزيوني «رقص دنيا»، «نشاني» و «سلام بي‌بي زبيده» را توليد کرده که دو اثر اخير او از مضمون مذهبي برخوردار بوده و مدتي قبل از تلويزيون پخش شده اند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com