1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 468  تاريخ مخابره خبر:  ۶/۸/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138508060202  ساعت مخابره خبر: ۱۰:۳۹:۲۴
    ۱۳۸۵/۰۸/۰۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

بازي در نقش‌هاي تاريخي دشوار اما لذت‌بخش است

بازي در نقش‌هاي تاريخي و مذهبي داراي ويژگي‌هاي خاص است و ايفاي نقش حضرت ابراهيم (ع) در فيلم سينمايي "ابراهيم خليل الله" از بهترين کارهايم در عرصه سينماست.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، محمد صادقي، بازيگر فيلم "ابراهيم خليل الله"، در مورد حضورش در اين فيلم محمدرضا ورزي گفت: بعد از پيشنهاد همکاري آقاي ورزي و خواندن فيلمنامه متوجه شدم با اثري خوب و متفاوت در عرصه کارهاي تاريخي و ديني مواجه هستم.
    وي در ادامه افزود: ابتدا قرار نبود در نقش حضرت ابراهيم (ع) ظاهر شوم و براي نقش ديگري نامزد بودم، اما در ادامه با خواندن فيلمنامه با نقش حضرت ابراهيم (ع) ارتباط خوبي برقرار کردم و بعد از مشورت با کارگردان براي اين نقش انتخاب شدم.
    بازيگر مجموعه "خواب و بيدار" تاکيد کرد: فيلمنامه يک کار ارزشي بود و در عين دشواري نقش حضرت ابراهيم (ع) با توجه به سابقه ايفاي چند نقش تاريخي به خوبي توانستم با اين نقش ارتباط برقرار کنم و از حاصل کار نيز راضي هستم.
    صادقي در مورد محدويت منابع براي رجوع يک بازيگر در مورد نقش هاي تاريخي گفت: ايفاي نقش تاريخي به واسطه بعد زماني و مکاني که بين نقش و بازيگر وجود دارد بسيار دشوارتر است. البته راهکارهاي کلي براي نزديک شدن به نقش هاي تاريخي وجود دارد. در مجموع هم با انجام تحقيقات بيشتر و رجوع به کتب تاريخي تا حدودي مي توان به نقش نزديک شد.
    وي در مورد حضورش در طيف مختلف نقش ها گفت: اصولاً دوست دارم در نقش هايي ظاهر شوم که کوچکترين شباهتي به بکديگر ندارند و دوست دارم تمام ژانرها و نقش ها را تجربه کنم تا طراوت و نوآوري در نوع بازي هايم وجود داشته باشد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com