1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 824  تاريخ مخابره خبر:  ۶/۶/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138506060202  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۳۸:۴۸
    ۱۳۸۵/۰۶/۰۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

کرم پور، وحيدزاده، مختاري، ميرفلاح کليد مي زنند

چهار فيلم سينمايي «آوازخوان نه آواز»، «تاكسي نارنجي»، «اين روزهاي ابري»، «خواب ليلا» ساخته مي شود

به گزارش سايت سينمايي سوره، «مهدي كرم پور» فيلم «آوازخوان نه آواز»، «ابراهيم وحيدزاده» فيلم سينمايي «تاكسي نارنجي» و ابراهيم مختاري فيلم «اين روزهاي ابري» و «مهرداد ميرفلاح» فيلم سينمايي «خواب ليلا» را كليد مي زنند كه در ذيل خلاصه اي از مضمون اين فيلم ها آمده است.

* کرم‌ پور پروژه «آوازخوان نه آواز» را کليد مي‌زند

مهدي کرم‌ پور فيلمنامه «آوازخوان نه آواز» را در ژانر اجتماعي نوشته و قصد دارد آن را به تهيه‌کنندگي محمدرضا تختکشيان مقابل دوربين ببرد.
    مضمون اين فيلم درباره يک نسل عاصي است که هميشه کمتر ديده شده و براي ديده شدن تلاش مي کند و عمده داستان آن مربوط به يک گروه راک است.
    قرار است «آوازخوان نه آواز» در کشورهاي حوزه خليج فارس فيلمبرداري شود و حدود 20 درصد فيلم نيز در ايران است. کرم ‌پور فيلم جديد خود را به نوعي از نظر فرم و ساختار جديد مي داند، ولي معتقد است از نظر مضمون مي تواند ادامه فيلم قبلي اش «جايي ديگر» تلقي شود.

* وحيدزاده «تاکسي نارنجي» را در کيش مي‌سازد
     ابراهيم وحيدزاده که تا همين چند روز پيش فيلم «شام عروسي» را روي پرده سينماها داشت، در آينده نزديک براي ساختن «تاکسي نارنجي» راهي جزيره کيش مي‌شود.
اين کارگردان سينما درباره فعاليت هاي جديدش گفت: فيلمنامه اي به اسم «تاکسي نارنجي» نوشته ام که اثري در حيطه سينماي کمدي و طنز است و فيلمبرداري آن کلاً در جزيره کيش انجام مي شود.
    داستان اين فيلم درباره رفتن زني به جزيره کيش است که مي خواهد در محيط آنجا حرفه اي مردانه انتخاب کند و در اين راه با مشکلاتي براي تثبيت موقعيت خودش در محيط مردانه دست به گريبان مي شود. «تاکسي نارنجي» کمدي موقعيت است و همانند دو فيلم قبلي وحيدزاده يعني «معادله» و «شام عروسي» به مخاطبان فراوان مي انديشد.

* مختاري «اين روزهاي ابري» را در تهران مي‌سازد
فيلمنامه «اين روزهاي ابري» نوشته ابراهيم مختاري با مضمون اجتماعي پروانه ساخت گرفته و با انتخاب بازيگران و لوکيشن‌ها تا يکي دو ماه آينده، فيلمبرداري در تهران کليد مي‌خورد.
داستان «اين روزهاي ابري» به طبقه متوسط جامعه مي پردازد و به نوعي در همان فضا و ساختار فيلم «زينت» مختاري است. البته داستان فيلم واقعگرايانه است و از اين نظر با «زينت» تا حدودي فرق مي کند. قرار است مختاري طبق معمول تمام کارهاي خودش، «اين روزهاي ابري» را هم شخصاً تهيه کند.

* اسفندياري «خواب ليلا» را براي ميرفلاح تهيه مي‌کند

    «خواب ليلا» به کارگرداني مهرداد ميرفلاح و تهيه‌کنندگي عبداله اسفندياري اثري در ژانر سينماي وحشت است که اواخر شهريور در تهران کليد مي‌خورد.
     اسفندياري درباره کارهاي جديدش گفت: قرار است تهيه کنندگي فيلم «خواب ليلا» را به عهده بگيرم که نوشته مشترک ميرفلاح و شاهرخ دولکو با مايه هاي روانشناسي و وحشت است. فيلمنامه پروانه ساخت گرفته و پروژه تا آخر شهريور کليد مي خورد.
    «خواب ليلا» درباره دختر جواني به نام ليلا است که دچار مشکلات روحي است و بروز اتفاقاتي در زندگي باعث ترس و وحشت او مي شود. پيگيرهاي ليلا او را به کشف حقيقت نزديکتر مي کند. فيلمبرداري در تهران و بخش ديگري از آن در شمال انجام مي شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com