1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 658  تاريخ مخابره خبر:  ۲۳/۵/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138505230202  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۲۶:۰۲
    ۱۳۸۵/۰۵/۲۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

«خون ‌بازي» بني ‌اعتماد در نخستين حضور بين‌المللي در بخش رسمي جشنواره «تورنتو» به نمايش درمي‌آيد

«خون بازي» به كارگرداني مشترك محسن عبدالوهاب و رخشان بني ‌اعتماد در اولين حضور بين‌المللي‌اش در بخش رسمي جشنواره تورنتو كه سپتامبر (شهريورماه سال جاري) در كانادا برگزار مي‌شود، به نمايش درمي‌آيد.

      به گزارش سايت سينمايي سوره، «خون‌ بازي» كه آخرين مراحل فني‌اش را براي آماده‌ سازي سپري مي‌كند در جشنواره «تورنتو» كه بصورت غير رقابتي برگزار مي‌شود و به عنوان بزرگ‌ترين ماركت آمريكا و آمريكاي شمالي است حضور دارد.
      اين جشنواره 17 تا 27 شهريور ماه سال جاري برگزار مي‌شود.
      بنابراين گزارش، در «خون بازي» كه اوايل آذر ماه سال گذشته فيلمبرداريش به پايان رسيد، بيتا فرهي، باران كوثري، مهيار جاويدي، سينا زند، فريد ولي زاده و بهرام رادان به ايفا نقش مي‌پردازند و مسعود رايگان نيز حضور دارد.
      در خلاصه داستان اين فيلم كه توسط رخشان بني ‌اعتماد، فريد مصطفوي، محسن عبدالوهاب، نغمه ثميني به نگارش در آمده است، «سارا به همراه مادر عازم سفر است. سفري در كشاكش خون‌ بازي، براي التيام زخمي به عمق تباهي...»
      بني ‌اعتماد در جلسه مطبوعاتي «خون‌ بازي» قبل از فيلمبرداري، هدف اصلي از ساخت آن را نگرانيش از وجود اعتياد در جامعه مطرح كرده بود و گفته بود: اعتياد خطري است كه جوانان را تهديد مي‌كند و در شرايط فعلي به عنوان يك جنگ «پنهان» مي‌توان از آن نام برد. اما سرمايه ‌اي كه از دست مي‌رود، خيلي بالاتر از جنگ است.
      وي معتقد بود: «خون بازي» مهمترين وجه‌اش، وجه پيشگيري است بدون اينكه بخواهد به دلايل اعتياد بپردازد. باز كردن يك موقعيت و واقعيتي است كه اتفاقاً داستان در يك طبقه اجتماعي كه محروم نيست مي‌گذرد.
     محمود كلاري در مقام مدير فيلمبرداري، طراح صحنه و لباس: ژيلا مهرجويي، طراح چهره پردازي: مهرداد ميركياني، صدابردار: يداله نجفي در اين پروژه همكاري داشتند. تهيه كنندگان فيلم نيز: جهانگير كوثري و رخشان بني ‌اعتماد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com