1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 402  تاريخ مخابره خبر:  ۲۱/۵/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138505210203  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۵۲:۳۶
    ۱۳۸۵/۰۵/۲۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

بهترين فيلم‌هاي مستند فلسطين و لبنان نمايش داده مي‌شوند

مدير مركز گسترش سينماي مستند و تجربي گفت: مجموعه‌اي از بهترين فيلم‌هاي مستند فلسطين و لبنان با نام «حزب ‌الله شهيد زنده» در اين مركز جمع آوري شده است و بزودي نمايش داده مي‌شود.

       به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از خبرگزاري فارس، محمد آفريده مدير مركز گسترش سينماي مستند و تجربي به فارس افزود: سينماي مستند نزديك به واقعيت‌هاي جامعه است و در واقع آيينه جامعه است. جامعه ما هم متأثر از فضاي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس و روح عاشورا است و به همين ميزان اين حوزه از سينما نسبت به وقايع كه هم ‌اكنون در لبنان رخ داده، متأثر است.
      مدير مركز گسترش سينماي مستند و تجربي درباره فعاليت‌هاي اين مركز درباره وقايع لبنان اظهار داشت: از مدت‌ها قبل توليد مجموعه‌اي درباره ديپلمات‌هاي ربوده شده ايراني در لبنان توليد را شروع كرده‌ايم.
      وي ادامه داد: همچنين مجموعه‌اي از بهترين فيلم‌هاي حوزه فلسطين و لبنان را تهيه كرده ايم كه «حزب‌الله شهيد زنده» نام دارد و بزودي به صورت DVD در اختيار مردم قرارخواهد گرفت. مجموعه‌اي از اين فيلم‌ها در كشور برزيل نمايش داده خواهند شد. 40 فيلم سينماي مستند فلسطين و لبنان جمع‌آوري شده كه به اميد خدا نمايش داده خواهد شد.
      مدير مركز گسترش سينماي مستند و تجربي سينماي مستند خاطرنشان كرد: اين سينما يك عرصه كشف و شهود است و فيلمساز خودش را درگير فراز و نشيب‌ها مي‌كند. حوزه دفاع مقدس و سينماي پايداري حوزه‌ اي است كه بسياري از فيلمسازان علاقه زيادي براي كار در اين حوزه دارند.
      وي ادامه داد: ما به عنوان مسلمان نمي‌توانيم نسبت به اين جنايت‌ها ساكت بمانيم و بايد با هر ابزاري كه مي‌توانيم انزجار خود را از جنايات رژيم اشغالگر قدس نشان دهيم.
       آفريده در پايان به بضاعت‌ها و تنوع سينماي مستند و تجربي اشاره كرد و اظهار داشت: بسياري از فيلمسازان براي حضور در فلسطين و لبنان اعلام آمادگي دارند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com