1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 480  تاريخ مخابره خبر:  ۲۱/۵/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138505210013  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۳۳:۰۷
    ۱۳۸۵/۰۵/۲۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

«آلما گل» براي رسيدن به جشنواره فجر تلاش مي كند

فرشاد فرشته‌حكمت در تلاش است فيلم سينمايي جديد خود «آلما گل» را براي حضور در جشنواره بين‌المللي فيلم فجر امسال آماده كند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره فرشته حكمت درباره آخرين وضعيت فيلم خود گفت: اواخر سال گذشته براي تدوين «آلما گل» درصدد بودم با واروژ كريم مسيحي مذاكره كنم، اما درگيري وي براي ساخت اثر جديدش و مشغله كاري من براي توليد كارهاي مستند شرايطي را به وجود آورد كه مدتي از تدوين نهايي اين فيلم باز بمانم.
نويسنده و كارگردان «آلما گل» خاطرنشان كرد: در حال حاضر دنبال گفتگو با حسن حسندوست هستم تا در صورتي كه وي زمان كافي در اختيار داشته باشد، تدوين فيلم را بر عهده بگيرد. در نظر دارم فيلم را براي حضور در جشنواره فيلم فجر امسال و سپس اكران عمومي آماده كنم.
«آلما گل» به معناي گل سيب است. فيلم مضموني اجتماعي دارد و به صورت جريان سيال ذهن نگاهي استعاري و نمادين به مسائل مختلف دارد. داستان فيلم درباره يك جوان تركمن مقيم فلورانس ايتاليا است. او براي ديدن همسر و كودك تازه متولد شده اش وارد بندر تركمن مي شود. اما همسرش گم شده و جوان براي يافتن همسر و فرزندش سفري را آغاز مي كند كه به بازشناسي و بازيابي شخصيتي خود و همسرش منجر مي شود.
در «آلما گل» محمد ايري، عادله گل و باتمان قليچ كسلخه به عنوان بازيگران اصلي ايفاي نقش مي كنند و حدود 12 بازيگر تركمن ساير نقش هاي فيلم را بر عهده دارند. مسعود امامي فيلمبردار، بهمن الوندي پور صدابردار، مهدي رضاخاني مدير توليد و طراح چهره پردازي، ليلا نقدي طراح صحنه و لباس و دانش اقبا شاوي برنامه ريز و دستيار اول كارگردان است
 
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com