1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 577  تاريخ مخابره خبر:  ۴/۵/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138505040200  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۵۷:۴۷
    ۱۳۸۵/۰۵/۰۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

«روز رستاخيز» درويش در مرحله مطالعات توليد

مطالعات توليد پروژه سينمايي «روز رستاخيز» تازه‌ترين ساخته «احمد‌رضا درويش» آغاز شد.

     به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از فارس، «تقي عليقلي ‌زاده» تهيه‌كننده اين فيلم ضمن اعلام اين خبر براي پروژه روز رستاخيز پروانه ساخت صادر شد و اين به معني اين است كه فيلمنامه‌اش به اتمام رسيده است و الان در فاز مطالعات توليد هستيم كه به دليل هجم و بزرگي پروژه مطالعاتي در زمينه تجهيزات فني، مختصات نيروي انساني در بخش فني و هنري و محل‌هاي فيلمبرداري در حال انجام است و با اتمام آن كه چندين ماهي طول مي‌كشد پيش توليد را شروع مي‌‌كنيم.
      وي درباره مضمون فيلم گفت: فيلم پيرامون واقعه عاشورا و قيام امام حسين(ع) است و از مرگ معاويه تا قيام امام را روايت مي‌كند.
      اين تهيه‌كننده درباره حضور احتمالي بعضي از بازيگران در اين فيلم گفت: تاكنون با هيچ كس صحبت و دعوت نشده و بازيگر يا حتي عوامل فني به گروه نپيوسته است.
     وي به احتمال حضور عواملي از خارج كشور در «روز رستاخيز» اشاره كرد و گفت: بخشي از نيروها از خارج مي‌آيد و يك بخش از تكنولوژي مورد نياز در خارج تأمين مي‌شود و احتمال دارد بعضي از لوكيشن‌هاي فيلم در خارج از كشور باشد.
     «عليقلي ‌زاده» همچنين پيرامون پروژه «شكوه پيروزي» كه فرهنگ تماشا در دست توليد دارد گفت: اين پروژه فاز مطالعاتي را به سرپرستي حسين پاكدل طي مي‌كند و هنوز بحث كارگردان آن مطرح نيست. فاز مطالعاتي كار با همكاري مراكز تحقيقاتي نظامي شروع شده است و تحت تأثير بانك اطلاعاتي جامع خرمشهر بدست آمده فيلمنامه نوشته مي‌شود.
      «شكوه پيروزي» سقوط و فتح خرمشهر را از زماني كه خرمشهر گرفته مي‌شود تا پس از آزادسازي آن به تصوير مي‌كشد و تاكنون براي ساخت آن موافقت‌هايي با سپاه، ارتش، نيروهاي مسلح و بنياد فارابي صورت گرفته است.

انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com