1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 510  تاريخ مخابره خبر:  ۱۷/۴/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138504170207  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۰۴:۰۰
    ۱۳۸۵/۰۴/۱۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

«شان پن» و «همه مردان شاه» در جشنواره تورنتو

برگزاركنندگان سي و يكمين جشنواره بين‌المللي فيلم تورنتو اعلام كردند: فيلم «همه مردان شاه» با بازي «شان پن» در اين دوره از جشنواره تورنتو به نمايش درخواهد آمد.

        به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از خبرگزاري فارس، فيلم «همه مردان شاه» برگرفته از اثر ادبي «رابرت پن وارن» و با بازي «شان پن» يكي از فيلم‌هايي است كه قرار است از هفتم الي شانزدهم سپتامبر (16 الي 25 شهريور) در خلال برگزاري جشنواره نمايش داده خواهد شد.
       همچنين در اين دوره از جشنواره شاهد افتتاح فيلم‌هاي «برنارد و دوريس» با بازي «سوزان ساراندون» و «رالف فيننس»، «Copying Beethoven» به كارگرداني «آجنيزكا هلند» و «لذت همكار با تو» با بازي «جيسون بيگز» (ازدواج آمريكايي) و «ايسلا فيشر» (برهم‌زنندگان عروسي) خواهيم بود.
        فيلم «همه مردان شاه» به كارگرداني «استيون زايليان» و محصول كمپاني فيلمسازي «سوني» در لوييزياناي آمريكا فيلمبرداري شده است.
       «شان پن» در اين فيلم در نقش «ويلي استارك»، سياستمداري زيرك ايفاي نقش مي‌كند. در اين فيلم همچنين «جود لاو»، «كيت وينسلت» و «آنتوني هاپكينز» ايفاي نقش كرده‌اند.
       گفتني است: در جشنواره امسال 26 فيلم از جمله فيلم‌هاي مطرح جشنواره كن با يكديگر به رقابت خواهند پرداخت كه از جمله اين فيلم‌ها مي‌توان به فيلم «بابل» به كارگرداني «آلخاندرو گونزالس» و بازي برجسته «برد پيت» و فيلم «بادي كه تاك‌ها را تكان مي‌دهد» به كارگرداني «كن لوچ» اشاره كرد.
       از ديگر فيلم‌هاي شركت‌كننده در اين دوره از جشنواره مي‌توان به فيلم‌هاي «21 گرم»، «اين دختران» از مصر، «خسارت» از نروژ، «خوشبختي» از چين و «زمان» از كره جنوبي اشاره كرد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com