1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 550  تاريخ مخابره خبر:  ۲۸/۱/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138501280203  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۱۰:۱۸
    ۱۳۸۵/۰۱/۲۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

معاونت امور سينمايي:

تقويت ظرفيت هاي نمايشي کشور نيازمند «عزم ملي» است

معاونت امور سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، تعامل نهادهاي مختلف و وجود عزم ملي براي تقويت ناوگان نمايشي را موجب ارتقاي توليد و نمايش در صنعت فيلم کشور عنوان کرد.

       به گزارش سايت سينمايي سوره، مهندس «محمدرضا جعفري جلوه» افزود: اقتصاد سينما به بالا بودن تقاضا، به عنوان يکي از عوامل مؤثر براي سينماي ملي بستگي دارد.
       معاونت امور سينمايي پيش از اين در اعلام اهداف و برنامه ها بر وجود طرح هاي بسياري براي ارتقا و تقويت ظرفيت نمايشي و همچنين صيانت از وضع موجود سينماهاي کشور تأکيد داشته و در اين راستا اقداماتي را با مؤسسه سينماشهر به مرحله بررسي و اجرا گذارده است.
       محمدرضا جعفري جلوه، همچنين يادآور شد: فضا و امکانات نمايش و ارتقاي سطح تجهيزات و بهينه سازي سالن ها بايد در قالب کمک به اقتصاد و فرهنگ اين عرصه صورت گيرد.
       معاون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي يادآورشد: فيلم خوب و سالن مناسب به دنبال خود براي خانواده هاي ايراني امنيت رواني فراهم مي کند لذا مي بايد در جهت افزايش اين جايگاه گامي بلند برداشت و اقدامات گسترده تري را در اين زمينه که طي سالهاي گذشته کمتر توفيق انجام آن حاصل شده به مرحله اجرا گذاشت.
       جعفري جلوه ادامه داد: در عين حال بايد توجه داشت اگر سالن ها با تجهيزات جانبي به شکل تکميلي احداث شود طبيعي است که اين نوع مجتمع به طور چند منظوره نيز مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت.
       محمدرضا جعفري جلوه با اشاره به وجود عزم بازسازي سينما آزادي گفت: بايد از اين ايفاي نقش شهرداري سپاسگزار بود و بديهي است که اين حضور شهرداري و ديگر نهادها و سازمان ها به عنوان يک امر جدي تلقي مي شود و در عين حال شهرداري ها در کشور بيش از پيش با از سر راه برداشتن قوانين دست و پاگير زمينه حضور سهل تر بخش خصوصي در اين عرصه را فراهم کنند.
       گفتني است، طي روزهاي گذشته اخبار خوشايندي در زمينه آغاز به کار چند سالن سينمايي جديد در کشور و افتتاح آن توسط معاونت امور سينمايي منتشر شد و خبر بازسازي سينما آزادي نيز مي تواند در ادامه اين روند، اميدواري هاي بيشتري به افزايش ظرفيت هاي نمايشي سينماي ايران ايجاد کند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com