1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 700  تاريخ مخابره خبر:  ۱۳/۱۲/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138412130001  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۲۵:۵۶
    ۱۳۸۴/۱۲/۱۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

برگزيدگان جشنواره فيلم فجر جايزه «خودروي ملي» را دريافت كردند

در مراسم ويژه اي با حضور مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو، به 6 تن از برگزيدگان بيست و چهارمين جشنواره فيلم فجر خودروي ملي (سمند) اهدا شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از روابط عمومي گروه صنعتي ايران خودرو، مديرعامل ايران خودرو در ابتداي اين مراسم كه عصر روز گذشته در سالن اجتماعات ساپكو برگزار شد، هدف از اهداي جوايز به برگزيدگان فيلم فجر را نخستين گام براي ايجاد پيوند ميان صنعت و فرهنگ و هنر عنوان كرد.
    «منوچهر منطقي» گفت: بدون ترديد هنرمندان كشورمان مي‌توانند دستاوردهاي فراوان گروه صنعتي ايران خودرو را به جامعه بشناسانند.
    اين مراسم با حضور «عليرضا رضاداد» مديرعامل بنياد سينمايي فارابي، «منوچهر منطقي» مديرعامل ايران خودرو، «مجيد مجيدي» ، «رسول صدرعاملي»، «فرهاد صبا» و «اكبر نبوي»، اعضاي هيأت داوران بيست و چهارمين جشنواره فيلم فجر برگزار شد .
    رضاداد، از حمايت ايران خودرو براي اهداي اين جوايز و توجه اين بخش صنعت به هنر سينما قدرداني كرد و گفت: اظهار لطف مديريت شركت ايران خودرو در حمايت از اين هنر، ستودني است و اميدوارم اين حمايتها مستمر و ارتباط هنر سينما با صنعت، بيش از بيش بيشتر شود .
    اكبر نبوي به نمايندگي از هيأت داوران در ارتباط با حمايت مالي ايران خودرو از جشنواره فيلم فجر بيان كرد: امسال شايد نخستين سالي باشد كه شركت ايران خودرو به غير از پشتيباني مالي از برگزاري جشنواره، هدايايي نيز از محصولات اين شركت در اختيار برگزيدگان قرار داد.
    ابراهيم حاتمي كيا، كارگردان سينماي ايران و يكي از برگزيدگان جشنواره فيلم فجر، در ادامه اين برنامه گفت: چندي بيش از سمت اين شركت از هنرمندان دعوت شد تا درباره محصولات اين مركز نظرخواهي شود و اين موضوع به نظر من يك دعوت جالبي بود كه از طرف مديرعامل ايران خودرو منوچهر منطقي براي توجه به نظر مخاطب آن هم از قشر هنرمند بود.
    وي در ادامه بيان كرد: توجه به سينماگر يا اهل هنر به عنوان يك مخاطب زنده امري قابل تقدير بود و ايجاد ارتباط بين بخش صنعت و هنر سينما نيز ارتباطي است كه بايد مطرح شود. البته ما ايران خودرو را يك تشكيلات ملي مي شناسيم و ايجاد اين ارتباط بايد عميق تر باشد. در پايان اين مراسم شش دستگاه خودروي سمند به برگزيدگان بيست و چهارمين جشنواره فيلم فجر اهدا شد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com