1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 497  تاريخ مخابره خبر:  ۱۳/۱۲/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138412130000  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۲۷:۱۰
    ۱۳۸۴/۱۲/۱۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

تصويربرداري «حلقه سبز» تا اواسط شهريور ماه سال آينده ادامه دارد

تاكنون حدود 40 درصد از سريال «حلقه سبز» فيلمبرداري شده است و بعد از فروردين ماه دوباره كار مجدد شروع مِي شود ولي به نظر مي رسد كه تا اواخر مرداد و يا اواسط شهريورماه سال 85 كار ادامه داشته باشد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «محمد پيرهادي» تهيه كننده اين مجموعه تلويزيوني با اعلام اين خبر افزود: پيشنهاد اوليه و دعوت براي ساخت اين كار از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در سال 81 به طور غير رسمي به ما داده شد و ما موضوع را مشروط به آن پذيرفتيم كه در مورد آن تحقيقات گسترده‌اي انجام دهيم و اگر تحقيقات منجر به نوشتن فيلمنامه شد آنگاه كار آغاز شود.
    وي تصريح كرد: در اين راستا تحقيقات گسترده‌ ميداني و كتابخانه اي به كمك تيم مجربي از پزشكان و اساتيد ارتباط جمعي و آدمهايي كه پيوند انجام داده بودند انجام و پس از سپري كردن، مدت 8 ماه نگارش مقدماتي فيلمنامه شروع شد و پس از آن اوايل سال 82 يك گروه فيلمنامه نويس نگارش ابتدايي قصه‌هاي فيلمنامه را آغاز كردند ولي به علت وقفه‌هايي كه به خاطر يكي دو تا كار سينمايي كه «ابراهيم حاتمي كيا» انجام دادند ايجاد شد، اواخر ساخت فيلم‌سينمايي «به نام پدر» يعني همزمان با مراحل پاياني تدوين آن تصميم گرفته شد كه كار جنبه‌ي قطعي گرفته و عمليات اجرايي سريال آغاز شود.
    پيرهادي خاطرنشان كرد: به خاطر گسترده بودن مخاطب تلويزيون و اهميت موضوع پيوند از ابتدا تصميم حاتمي كيا براين بود كه از اين موضوع به شكل يك كار تلويزيوني استفاده شود و با اين ديد فيلمنامه شكل گرفت.
    وي اضافه كرد: تقريبا از تيرماه 84 پيش توليد اين سريال شروع شد ولي به لحاظ تعداد لوكيشن ها و گستردگي كار و هماهنگي با مراكز بهداشتي و بيمارستانها كه به كمك وزارت بهداشت انجام گرفت حدود 5 ماه پيش توليد آن طول كشيد و اوايل آذرماه 84 تصويربرداري سريال در يكي از بيمارستان‌هاي تهران شروع شد.
    تهيه كننده اين سريال ادامه داد: لوكيشن هاي بعدي ما در استان هاي گيلان، مازندران و زنجان خواهد بود كه تاكنون تعدادي از آنها انتخاب شده است و سفر هاي ما از ارديبهشت ماه آغاز خواهد شد.
    لازم به ذكر است، اين سريال در 13 قسمت 50 دقيقه اي به كارگرداني «ابراهيم حاتمي كيا» در گروه فيلم و سريال شبكه سوم سيما تهيه مي شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com