1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 827  تاريخ مخابره خبر:  ۱۲/۱۱/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138411120218  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۰۴:۵۰
    ۱۳۸۴/۱۱/۱۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

«چپ دست» و «مرثيه برف» از 12 بهمن ‌ماه در سينماها اکران مي شوند

فيلم سينمايي «چپ دست» به كارگرداني آرش معيريان و «مرثيه برف» جميل رستمي دو فيلم جديد اكران سينماها هستند كه از روز چهارشنبه 12 بهمن ‌ماه نمايش خود را در سينماها آغاز مي ‌كنند.

     به گزارش سايت سينمايي سوره، با به پايان رسيدن جشنواره فيلم فجر، سينماها روند طبيعي اكران خود را آغاز كرده اند. همچنين تا بعد از تعطيلات ايام سوگواري سالار شهيدان، به غير از اين دو فيلم، فيلم جديدي اكران نخواهد شد و فيلم هاي «يك بوس كوچولو»، «هشت پا»، «حكم» به نمايش خود كه پيش از جشنواره آغاز شده است ادامه مي‌ دهند. بعد از ايام سوگواري فيلم «بر باد رفته» به كارگرداني صدرا عبداللهي به جاي فيلم «يك بوس كوچولو» به نمايش درخواهد آمد.
     «سرتو بدزد رفيق» علي عبدالعلي زاده نيز در گروه استقلال نمايش خود را ادامه مي ‌دهد و فيلم «چپ دست» به كارگرداني آرش معيريان به جاي فيلم «مكس» در سينماها به نمايش درمي ‌آيد، اين فيلم كه سومين ساخته معيريان بعد از «كما» و «شارلاتان» است، روايت زندگي دختري است كه بر اثر فراموشي مشكلات عديده اي براي او به وجود مي آيد. در فيلم «چپ دست» بازيگراني چون: حميد گودرزي، ليلا اوتادي، مجيد صالحي، مهدي اميني خواه، اصغر سمسارزاده، رابعه اسكويي، ملكه رنجبر و رضا داوودنژاد به ايفاي نقش پرداخته اند و تهيه كننده آن داريوش بابائيان است.
     همچنين فيلم «مرثيه برف» جميل رستمي كه اكران محدودي دارد، از 12 بهمن ‌ماه در سينما فرهنگ و سانس فوق العاده سينما صحرا به نمايش در مي‌آيد.
     «مرثيه برف» نخستين تجربه سينمايي جميل رستمي است كه پيش از اين سابقه دستياري چند فيلم سينمايي و كارگرداني چند فيلم كوتاه را در كارنامه دارد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com