1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 550  تاريخ مخابره خبر:  ۸/۱۱/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138411080100  ساعت مخابره خبر: ۱۰:۵۶:۰۴
    ۱۳۸۴/۱۱/۰۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

حاتمي كيا تدوين مجدد «به نام پدر» را تكذيب كرد

ابراهيم حاتمي كيا كارگردان فيلم «به نام پدر» تغيير تدوين اين فيلم را تكذيب كرد.

     به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از دفتر جشنواره فيلم فجر، چند روز پيش به دنبال نشر خبر تغيير تدوين «به نام پدر» آخرين ساخته ابراهيم حاتمي كيا كه از سوي يكي از خبرگزاري ها منتشر شده بود، از سوي كارگردان فيلم تكذيب شد.
     برپايه اين خبر، حاتمي كيا نامه اي به دفتر جشنواره ارسال كرده و در آن احتمال تغيير تدوين اين فيلم را كاملاً منتفي دانسته است. در متن نامه حاتمي كيا آمده است: خبر درج شده در مورد مصاحبه اين جانب با آن خبرگزاري كه تصميم به تدوين مجدد صدا و تصوير فيلم «به نام پدر» را دارم، قوياً تكذيب مي كنم. من به جز مصاحبه مطبوعاتي در سينما صحرا هيچ مصاحبه ديگري نداشته ام و اگر خبرنگار آن خبرگزاري در حين خروج از سينماي مطبوعات در ميان ازدحام و شلوغي سؤالي را مطرح كرده، من تنها جوابي كه در خاطرم مانده است، درباره علت دير آماده شدن فيلم براي جشنواره بود كه تأكيد كردم دو، سه پلان در اتالوناژ (مرحله تصحيح رنگ پلان ها) دچار مشكل بوديم كه رفع شد. اين جانب در طول عمر سينمايي ام هيچ كدام از فيلم هاي را بعد از جشنواره تدوين مجدد نكرده ام و چنين رفتاري در مورد من سابقه ندارد. «به نام پدر» در شرايط كاملاً آزاد و راحت مراحل مونتاژ و صداگذاري را طي كرده است و دچار هيچ شتابزدگي نبوده است.
     وي در پايان نامه خود از اصحاب مطبوعات و ديگر رسانه هاي گروهي درخواست كرد تا آن نشريه اي كه خبر مذكور را به چاپ رسانده اند تكذيبه آن را هم چاپ و منتشر كنند.
     البته ناگفته نماند كه همه همكاران مطبوعاتي ما در چارچوب وظايف و ارائه رسالت خطير خود كه همانا اطلاع رساني دقيق، شفاف و سريع است به خوبي آشنايي دارند، همه مي دانيم كه خبر منتشر شده از سوي دوستان مطبوعاتي ما در آن خبرگزاري فقط از سر بي دقتي آن هم به خاطر استرسي كه در ايام جشنواره فجر وجود دارد بوده و در نشر آن هيچ قصد و غرضي وجود نداشته و فقط در انتقال آن چنين اشتباهي رخ داده است.
     همه ابراهيم حاتمي كيا كارگردان شاخص سينماي بعد از انقلاب را دوست دارند و به آثار و اعتقاداتش احترام مي گذارند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com