1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 590  تاريخ مخابره خبر:  ۴/۱۱/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138411040208  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۰۴:۰۱
    ۱۳۸۴/۱۱/۰۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

عليرضا رئيسيان:

رسيدن يا نرسيدن فيلم به عهده من نيست

من فقط مسؤوليت هنري فيلم را به عهده دارم و رسيدن يا نرسيدن فيلم در حيطه مسؤوليت تهيه ‌كننده و برنامه ‌ريزان جشنواره است.

     به گزارش سايت سينمايي سوره، «عليرضا رئيسيان» كارگردان فيلم «پرونده هاوانا» ضمن بيان اين مطلب درباره عدم حضور فيلمش در برنامه نمايش فيلم جشنواره بيست و چهارم فجر گفت: من احساسم اين است كه برنامه ‌ريزان جدول جشنواره، ‌نه دبير آن خيلي مايل نيستند اين نوع فيلم‌ها در جشنواره نشان داده شود. من هم بيش از اين نمي ‌توانم اصرار كنم. اصلاً از من نپرسيدند فيلم كي حاضر مي‌ شود و در چه وضعيتي است و در طي اين هفته ارتباطي از دفتر جشنواره با خود من صورت نگرفته است.
     رئيسيان كه «پرونده هاوانا» را در مرحله ميكس دارد به جدول نمايش فيلم ها اشاره كرد و گفت: خيلي از فيلم ها هنوز آماده نيستند. آمار بگيريد در اين دو روز گذشته جشنواره چند تا از فيلم هايي كه در جدول نمايش بودند به جشنواره نرسيدند. چه طور فيلمي كه آماده نيست در جدول هست اما فيلم من نيست؟
     وي افزود: اينكه گفته مي ‌شود فيلم را من نرساندم نشان از بي دانشي و بي منطقي محض است. براي اينكه من يك ماه روزي 15 ساعت روي فيلم كار مي ‌كنم كه هر انساني را از پاي در مي ‌آورد. درحالي كه من فقط موظفم كيفيت هنري فيلم را حفظ كنم و بحث‌هاي ديگر آن در حيطه اختيارات من نيست.
     اين كارگردان تأكيد كرد: هر روز كه فيلم آماده مي ‌شود حتي اگر در هيچ جدولي هم نباشد شخصاً خودم فيلم را مي‌برم و در سينماي مطبوعات نشان مي ‌دهم چرا كه باتمام وجود روي اين فيلم كار كرده ‌ام و براي من مهم است كه مخاطبم فيلم را ببيند.
     «پرونده هاوانا» در شمار فيلم‌هايي است كه همچنان مراحل ساختشان به پايان نرسيده است و به همين دليل از جدول نمايش فيلم‌هاي جشنواره حذف شده ‌اند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com