1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 527  تاريخ مخابره خبر:  ۴/۱۱/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138411040005  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۳۰:۳۶
    ۱۳۸۴/۱۱/۰۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

جعفر پناهي در نشست مطبوعاتي فيلم «آفسايد»:

من اصرار دارم اكران جهاني اين فيلم در برلين باشد

«جعفر پناهي» كارگردان پرآوازه ايراني ابراز اميدواري كرد كه نخستين اكران جهاني «آفسايد» آخرين ساخته اش در برلين، مركز برگزاري بازي هاي جام جهاني فوتبال ‪ ۲۰۰۶‬آغاز شود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، وي كه روز دوشنبه 3 بهمن‌ماه به همراه تعداد ديگري از عوامل فيلم سينمايي «آفسايد» در نشست نقد و بررسي اين فيلم سخن مي‌گفت، افزود: پخش‌كننده جهاني اين فيلم اصرار داشت تا آن را براي نخستين بار در كن اكران كند اما از آنجا كه جام جهاني فوتبال در آلمان برگزار مي‌شود من اصرار كرده‌ام نخستين نمايش جهاني اين فيلم در برلين‌ باشد.
    به اعتقاد پناهي، اكران اين فيلم در كشور برلين مي‌تواند نخستين حركت در تبليغات جهاني براي فوتبال ايران باشد.
    وي تصريح كرد: براي نمايش خارجي اين فيلم مذاكراتي با برخي از فوتباليست هاي معروف خارجي و داخلي در جريان است تا از اين فيلم حمايت كنند.
    وي، با اشاره روند طي شده براي ساخت اين فيلم اظهار داشت: با وجود آنكه كساني مي‌خواستند در راه اين ساخت ممانعت ايجاد كنند، خوشبختانه بر همه مشكلات فائق آمديم و نتيجه‌اي كه امروز به دست آمده بالاتر از آن است كه انتظار داشتم.
    سال‌ها بود انتظار داشتم فيلم خود را با هموطنانم ببينم و در اين چند روز كه فيلم «آفسايد» اكران مي‌شد به همه سينماها سر مي زدم تا ببينم مردم چگونه با اين فيلم ارتباط برقرار مي‌كنند.
    كارگردان فيلم «آفسايد» گفت: اكران فيلم من در ايران حس خاصي در من ايجاد مي‌كند كه در اكران‌هاي خارجي فيلم هايم آن را تجربه نكرده ام.
    وي با ابراز رضايت از استقبال تماشاگران از اين فيلم گفت: زماني كه فيلم براي نخستين بار پخش شد خيالم آسوده شد و دريافتم آن كاي كه بايد در اين فيلم انجام مي‌دادم انجام داده ام.
    پناهي با تأكيد بر اهميت اكران داخلي آخرين ساخته خود اظهار داشت: با توجه به تب و تاب جام جهاني فوتبال، اواسط فروردين بهترين زمان اكران اين فيلم است.
    وي افزود: پخش‌كننده‌ها نظر مثبتي نسبت به اكران اين فيلم نشان داده اند و قول داده‌اند كه اين فيلم بهترين پخش را داشته باشد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com