1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 545  تاريخ مخابره خبر:  ۵/۹/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138409050208  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۱۱:۰۲
    ۱۳۸۴/۰۹/۰۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

اكران «هشت ‌پا» باز هم به تعويق افتاد

اكران فيلم «هشت پا» آخرين ساخته «عليرضا داوودنژاد» كه قرار بود از 9 آذر ماه جاري اكران شود بار ديگر به تعويق افتاد و قرار است در اواخر آذرماه جاري به نمايش در‌آيد.

     به گزارش سايت سينمايي سوره، «عليرضا داوودنژاد» در گفتگو با خبرگزاري ايسنا گفت: اگرچه قرار بود از تابستان اين فيلم اكران شود ولي اكران فيلم «هشت پا» چندين بار به تعويق افتاده است. شايد نمي ‌خواهند اين فيلم ديده شود؟!.
     وي توضيح داد: در حالي كه ما حاضر بوديم حتي در اوايل آذرماه كه زمان بدي براي اكران است اين فيلم را اكران كنيم ولي در همين زمان بد و نامناسب هم سينماهاي مناسبي در اختيار ما قرار نگرفت و ما مجبور شديم در زمان بدتري كه اواخر آذرماه است كه هم زمستان است و هم نزديك جشنواره فجر است فيلم خود را اكران كنيم و در حقيقت به سرماي زمستان و ايام سوگواري هدايت شده ‌ايم.
     داوودنژاد، با انتقاد از بي ‌توجهي به سينماي صاحب انديشه و مستقل كه به طرح دغدغه ‌ها و مسائل اجتماعي جامعه ايران مي‌ پردازد، گفت: آنهايي كه از اكران فيلم «هشت پا» هراس دارند؛ نمي ‌دانند كه با اكران اين فيلم در بدترين زمان و با سينماهاي كم، نه تنها زمينه نابودي فيلم را فراهم كرده ‌اند، بلكه زمينه مرگ حرفه ‌اي و نابودي فيلمسازاني مثل من را نيز به وجود مي ‌آورند.
     وي تأكيد كرد: ‌ايجاد محدوديت براي سينماي مستقل و صاحب انديشه در زمينه اكران فيلم‌ هاي آنان پروژه اي است كه از سوي مافياي ارتجاعي عقب مانده براي نابودي اين سينما طراحي شده و اين پروژه به نابودي سينماي مستقل و جدي ايران منتهي خواهد شد.
     وي تأكيد كرد: در اين وضعيت نيروهاي خلاق و مبتكر از ميان رفته و تنها نيروهاي مقلد و اطاعت ‌پذير باقي مي ‌مانند.
     وي تأكيد كرد: فيلم «هشت پا» فيلمي است كه ما به عنوان فعال در بخش خصوصي سينماي ايران در توليد آن همه استانداردهاي لازم را رعايت كرده ‌ايم، اگرچه با محدوديت‌ هاي بسياري مواجه بوديم.
     داوود‌نژاد گفت: شايد موضوع فيلم كه به موضوع اختلاس، زد و بند باندهاي مافيايي اقتصادي و مفاسد اقتصادي مي‌ پردازد باعث شده تا اين فيلم مغضوب واقع شود.
     داوودنژاد در عين حال گفت: من آماده شنيدن همه نظرات هستم حتي اگر كسي به من بگويد تو داري اشتباه مي‌ كني و غلط مي ‌بيني يا غلو مي ‌كني، يا به خاطر منافع شخصي همه چيز را زير سؤال مي ‌بري و يا ... من آماده شنيدن اين نظرات نيز هستم.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com