1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 580  تاريخ مخابره خبر:  ۵/۹/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138409050102  ساعت مخابره خبر: ۱۰:۰۹:۱۹
    ۱۳۸۴/۰۹/۰۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

رئيس انجمن مستند‌سازان:

حمايت از سينماي مستند در حد حرف است

سينماي مستند در حد حرف حمايت مي‌شود، در حالي كه انجمن مستندسازان از فعال‌ترين صنوف خانه سينماست اما از آن حمايت كافي نمي‌شود.

     به گزارش سايت سينمايي سوره، «محبوبه هنريان» رئيس انجمن مستند‌سازان، ضمن بيان اين نكته افزود: متأسفانه در طي سطوح مختلف مديريتي قول‌ها و قرارهايي گذاشته مي‌شود و وعده‌هايي داده مي شود اما همچنان در حد وعده باقي مانده است و نهايتاً يا به مرحله اجرا نمي‌رسد يا به ندرت به آن عمل مي شود.
     وي افزود: انجمن مستندسازان ايران كه سال‌هاست با تلاش هيأت مديره‌هاي متوالي و ديگر اعضاي آن بدون هيچ چشم‌داشتي پا برجاست براي حفظ و حمايت از مستند از وزارت ارشاد اسلامي و خانه سينما و تلويزيون طلب همكاري مي‌كند.
     «هنريان» به جايگاه سينماي مستند اشاره كرد و گفت: ما در خانه سينما دو بخش فيلم‌هاي اكران و مستند داريم اما مستند عملاً در رده آخر اهميت قرار مي‌گيرد. در جشن خانه سينما هم مستند را همراه فيلم كوتاه داوري مي‌كنند؛ در حالي كه، انجمن مستند سازان شايد تنها انجمني باشد كه به طور فعال در خانه سينما كار مي‌كند و اين خود به خود براي خانه سينما موفقيتي است كه چنين انجمن فعالي در آن حضور دارد.
     وي، به برنامه‌هاي اجرا نشده انجمن اشاره كرد و گفت: تغيير مكرر مديريت‌هاي «خانه سينما» بزرگ‌ترين ضربه را به ما زده است. ما با يك مدير صحبت مي‌كنيم و قول‌هاي مساعدي هم مي‌گيريم اما چون قرارها كتبي نمي‌شود مديريت بعدي آن را نمي‌پذيرد.
     «هنريان» گفت: قضيه بر سر قبول داشتن انجمن مستند‌سازان است. اينكه پذيرفته شود كه يكي از اصناف خانه سينماست، ما تنها خواهان بها دادن به مستند‌سازي هستيم تا به جايگاهي كه شايسته آن هست، دست يابيم.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com