1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 680  تاريخ مخابره خبر:  ۲/۹/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138409020205  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۱۶:۲۱
    ۱۳۸۴/۰۹/۰۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

«رخشان ‌بني ‌اعتماد» فيلم «خون بازي» را با موضوع اعتياد جلوي دوربين مي ‌برد

«رخشان بني ‌اعتماد» كارگردان مطرح سينما پس از توليد چند فيلم اجتماعي، «اعتياد» را با پرداختي متفاوت در فيلمي باعنوان «خون بازي» به زودي به تصوير مي ‌كشد.

     به گزارش سايت سينمايي سوره، «بني‌ اعتماد» در نشستي خبري گفت: مي ‌خواهم با ساخت فيلم «خون بازي» روند رو به گسترش اعتياد در جامعه جوان ايراني را در هشداري تصويري به خانواده ‌ها نشان دهم.
     وي توضيح داد: پايه تحقيق و نگارش اين فيلم از سال 74 و با مشاركت عده ‌اي از كارشناسان مركز آسيب شناسي اجتماعي گذاشته شده ‌است و نگاهي عميق به موضوع اعتياد در جامعه دارد.
     اين كارگردان يادآور شد: نسخه ‌اي مستند از اين تحقيق به عنوان «زير پوست شهر» در همان سال‌ها ساختم كه متأسفانه مجوز نمايش نگرفت.
     بني ‌اعتماد تصريح كرد: من هيچ گاه نگاه منفي ندارم اما تلخي‌ها را مي‌ بينيم، آن زمان به ‌يك مشكل اجتماعي (اعتياد) برخورد سياسي مي‌ شد اما آن نگاه بنابر ضرورت زمان و گسترش اطلاع رساني و رسانه ‌اي تعديل شده است.
     كارگردان فيلم ‌هاي «زير پوست شهر» و «گيلانه» در پاسخ به‌ اين پرسش كه «آيا براي توليد فيلم جديد از نهادها و سازمان‌هاي مسؤول كمك دريافت كرديد؟»، گفت: تاكنون هيچ نهاد و سازمان ذيربطي از توليد فيلم «خون بازي» حمايت نكرده است.
     «جهانگير كوثري» تهيه ‌كننده سينما نيز گفت: پرداخت موضوعي به‌ مسأله اعتياد و جوانان موضوعي است كه‌ كارگردان (بني ‌اعتماد) در طرح جديدش به تصوير مي ‌كشد.
     وي خاطرنشان كرد: اعتياد در جامعه با توجه به جمعيت جوان كشور رو به گسترش بوده و پرداخت به آن در سينما براي ارتقاي آگاهي عمومي ضروري است.
     فيلمبرداري «خون بازي» جديدترين اثر سينمايي «رخشان بني‌ اعتماد» قرار است از روزهاي آينده و طي دو ماه در تهران و جاده شمال آغاز شود. بخش‌هايي از اين فيلم به طريقه ويديويي و با حضور «بهرام رادان» پيشتر در تورنتو كانادا فيلمبرداري شد و«مسعود رايگان»، «بيتا فرهي» و «باران كوثري» براي ايفاي ديگر شخصيت‌ هاي اين فيلم به زودي به گروه سازنده ملحق مي ‌شوند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com