1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 486  تاريخ مخابره خبر:  ۲۵/۸/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138408250000  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۳۸:۳۴
    ۱۳۸۴/۰۸/۲۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

محمد خزاعي، معاونت ارتباطات و تبليغات جشنواره دفاع مقدس:

تبليغات گسترده جشنواره فيلم دفاع مقدس آغاز مي شود

تبليغات «دهمين جشنواره فيلم دفاع مقدس» از فردا در سطح وسيعي آغاز مي شود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، محمد خزاعي مشاور دبير معاونت ارتباطات و تبلغيات جشنواره فيلم دفاع مقدس با اعلام اين خبر افزود: «دهمين جشنواره فيلم دفاع مقدس» پس از برنامه ريزي هاي متعدد كه در روند فعاليت ها و برگزاري آن اتفاق افتاد، خوشبختانه، با همكاري تعدادي از سازمان ها و دستگاه هاي اجرايي كشور از جمله معاونت امور سينمايي و سمعي و بصري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، بنياد سينمايي فارابي، سازمان صدا و سيما، سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري، نيروي مقاومت بسيج، ستاد كل نيروهاي مسلح، حوزه هنري و... در مقياس وسيعي در تهران برگزار مي شود.
    نيروهاي مسلح، حوزه هنري و... در مقياس وسيعي در تهران برگزار مي شود.
    وي ادامه داد: در همين راستا، معاونت ارتباطات و تبليغات جشنواره، تدابير و مكانيسم هاي گوناگوني را براي اطلاع رساني، فضاسازي هاي تبليغاتي اتخاذ كرده است به گفته وي، تمام تلاش و سعي ما بر اين است بتوانيم با ارائه بسترهاي مؤثر و شيوه هاي كارآمد، امكان دريافت اطلاعات و اخبار از رويدادهاي اين همايش بزرگ فرهنگي هنري كشور را فراهم سازيم.
   
مشاور دبير و معاون ارتباطات و تبليغات جشنواره دفاع مقدس، عنوان كرد: با هماهنگي هاي به عمل آمده از برگزاري و همكاري صميمانه معاونت اجتماعي شهرداري تهران و سازمان فرهنگي هنري شهرداري، 100 مكان تبليغاتي در نقاط استراتژيك و ميادين و چهارراههاي اصلي شهر، براي نصب و استقرار بيلبوردهاي تبليغاتي مهيا شده اين درحالي است كه همزمان طراحي سردر سينماهاي پيش بيني شده آماده مي شود.
    وي اضافه كرد: از سوي اين معاونت، حدود دوهزار نسخه پوستر جشنواره براي وزارتخانه ها، سازمان ها، مراكز فرهنگي، شركت هاي فيلمسازي و دانشگاه ها ارسال شد و اميدواريم، در دهمين جشنواره دفاع مقدس، اجتماع عظيم هنرمندان، فرهنگيان، نويسندگان، مديران فرهنگي، فيلمسازان و دانشجويان و اساتيد دانشگاه و.... را شاهد باشيم.
    خزاعي، پخش تيزر جشنواره از طريق شبكه هاي مختلف صدا و سيما و پخش آنونس از سوي سالنهاي پيش بيني شده و ارسال مستمر و متداوم اخبار و گزارش ها و ديدگاه هاي هنرمندان، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و مديران فرهنگي را از ديگر برنامه هاي معاونت ارتباطات و تبليغات جشنواره دفاع مقدس عنوان كرد و خاطرنشان كرد: مطابق هماهنگي هاي به عمل آمده با مديران شبكه هاي مختلف و استقبال اين بزرگواران براي همكاري و تعامل گسترده، دهها گروه برنامه سازي صدا و سيما، در حال آماده سازي و توليد ويژه برنامه پيرامون ابعاد و زواياي مختلف جشنواره و سينماي دفاع مقدس هستند.
    به گفته وي، دهمين دوره جشنواره در سايه همكاري و معاضدت رسانه هاي گروهي كشور از جمله خبرگزاري‌ها، مطبوعات كثيرالانتشار، نشريات محلي و برنامه هاي فراگير و پرمخاطب صدا و سيما و بعضاً، پخش ميزگردها و برنامه هاي تحليلي، بستري متفاوت و اثربخش را در حوزه سينما شكل خواهد داد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com