1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 515  تاريخ مخابره خبر:  ۴/۸/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138408040203  ساعت مخابره خبر: ۱۰:۳۹:۲۲
    ۱۳۸۴/۰۸/۰۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

مشهد، ميزبان فيلم هاي كوتاه ديني

جشنواره فيلم هاي كوتاه ديني «رويش» كمبودهايي كه در فرهنگ وجود دارد را با رويكرد فرهنگي ـ ديني پر خواهد كرد.

     به گزارش سايت سينمايي سوره، دكتر حسن بنيانيان، با بيان اين مطلب افزود: بايد نگرش دستگاه هايي كه مديريت ثابت ندارند و مديريتشان تحت تأثير تحولات سياسي است و فقط سعي در ميوه چيني فرهنگ دارند بدون آنكه به زيرساخت هاي اساسي توجه كنند را تغيير دهيم، چرا كه معتقديم يكي از آفت هايي كه ما بدان دچار شده ايم همين نگرش است كه با برگزاري اين جشنواره سعي در ارائه راهكاري هاي جديد براي تغيير اين روند داريم.
     رئيس حوزه هنري گفت: حوزه هنري اكنون مي خواهد با توجه به اين تعهد فراموش شده به سمت آن حركت كرده و تمام تلاش خود را صرف مهيا كردن شرايط براي پرورش و شكوفا شدن استعدادهاي جديد مي كند.
     وي، سياست برگزاري جشنواره فيلم هاي كوتاه ديني رويش را با توجه به رويكرد جديد هنري تشريح كرد و ادامه داد: حوزه هنري در رويكرد جديد خودش كه بيشتر مسؤوليت شناسايي جذب و پرورش نسل تازه اي از هنرمندان جوان را در دستور كار خود قرار داده و با برگزاري اين جشنواره سعي در ارائه روش هايي دارد كه با تعميق تجربيات گذشته، اين اهداف را به شكل مناسبي پوشش دهد.
     بنيانيان، نقش حوزه هنري را در برگزاري جشنواره فيلم هاي كوتاه ديني رويش نقشي تكميل كننده دانست و افزود: واقعيت اين است كه ما بايد از نسل جوان متدين كشورمان بهره بگيريم، چراكه آنها زيان نسل خودشان را بهتر مي فهمند و در كنار آنها نهادهايي همچون حوزه هنري نقش تكميل كننده با پيونددهنده تجربيات هنرمندان گذشته را با نسل جوان به عهده دارند تا از مجموع اين حركت، نسل تازه اي از آثار هنري توليد شود.
     شايان ذكر است، نخستين جشنواره سراسري فيلم كوتاه ديني رويش به همت حوزه هنري خراسان رضوي از تاريخ 13 لغايت 17 آبان ماه در مشهد برگزار مي شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com